Ignore Your Customers (and They'll Go Away)
- 240 stránek
- 9 hodin čtení
Discover how to create exceptional customer service and a superior customer experience, learning from the greatest companies of our time.
Micah Solomon je uznávaný autor a přední odborník na zákaznický servis a firemní kulturu. Své poznatky, které jsou založeny na bohatých zkušenostech z podnikání, sdílí jako vyhledávaný řečník a konzultant. Jeho práce se zaměřuje na vytváření výjimečných zákaznických zážitků, které přispívají k ziskovosti a úspěchu firem. Solomonovy postřehy byly prezentovány v předních médiích a formují moderní přístupy k budování loajality zákazníků a silné firemní identity.




Discover how to create exceptional customer service and a superior customer experience, learning from the greatest companies of our time.
Author explores the hospitality industry to learn how managers create successful customer experiences by exceeding the expectations of current generations. Includes anecdotes from interviews with owners, general managers, and chefs of leading lodging and food service organizations--
The authors focus on battle-tested techniques that are immediately applicable in any business context, allowing you to create unrivaled customer loyalty in your own business context.