Knihobot

Erik Du Plessis

    The Advertised Mind
    Jak zákazník vnímá značku
    Jak zákazník vnímá reklamu
    • 2011

      Jak zákazník vnímá značku

      • 256 stránek
      • 9 hodin čtení

      Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob, jak lidé uvažují o značkách, analyzuje jejich nákupní chování, zkoumá vliv dlouhodobějších pocitů na rozhodování. Radí, jak se trefit na jejich tlačítko "koupit". Přenáší poznatky z výzkumu mozku do světa reklamy a zjišťuje tak, co se odehrává v hlavách spotřebitelů. Neuromarketing je nový trend na poli marketingového výzkumu a velmi diskutované téma.

      Jak zákazník vnímá značku
    • 2007

      Jak zákazník vnímá reklamu

      • 232 stránek
      • 9 hodin čtení
      3,5(2)Ohodnotit

      Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč? Jednu z odpovědí mohou poskytnout výzkumy Erika du Plessis a jeho kolegů z Millward Brown. Pomohly ukázat, že jedním z nejsilnějších faktorů úspěchu je, zda reklama u cílové skupiny vyvolává emocionální reakci.

      Jak zákazník vnímá reklamu
    • 2005

      The Advertised Mind

      • 232 stránek
      • 9 hodin čtení
      3,6(76)Ohodnotit

      * Draws on the very latest research into the workings of the human brain

      The Advertised Mind