Knihobot

E. K. Geffroy

    25. září 1954
    E. K. Geffroy
    Messeerfolge auf Abruf
    Verkaufserfolge auf Abruf
    Unternehmensphilosophie und Trendberichte
    Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner?
    Chci nahoru
    Klíč k prodejním úspěchům. Metoda 1 stránky
    • Kniha úspěšného německého obchodníka a poradce vychází z mimořádně účinné koncepce - tzv. metody jedné stránky. Čtenáři se dostává odpovědí na nejpalčivější otázky, jež obchodním zástupcům a prodejcům klade každodenní praxe. Překlad z němčiny.

      Klíč k prodejním úspěchům. Metoda 1 stránky
    • Úspěch není náhoda, nýbrž systém, kariéra si řídí určitými zákonitostmi, nebo, chcete-li, vzorci úspěchu. V netradičním díle Chci nahoru (přeloženém do osmi jazyků) prezentuje autor vlastní, ucelenou koncepci úspěchu, který svým nevšedním způsobem zpracování strhne a nadchne každého, kdo usiluje o místo na slunci, bez ohledu na to, je-li mu patnáct nebo pětašedesát.

      Chci nahoru
    • Již delší čas jsme se nalézáme ve víru digitální revoluce: internet změnil způsob, jakým žijeme, pracujeme a nakupujeme. Staré modely obchodování před našima očima ztrácejí svou dominanci a nahrazují je nové. O tom, kdo vůbec získá přístup na trh, rozhodují noví dominantní aktéři jako Google, Apple, Facebook a další. Německý konzultant a odborník v oblasti zvyšování prodejních výsledků jistě není prvním, kdo přichází s radami, jak na svou stranu získat zákazníky, ale v této své nejnovější knize nabízí nové impulsy a nápady a ukazuje, jak se mobilní „evernet“ stává katalyzátorem zcela nového vztahu s klienty.

      Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner?
    • Wissen ist die entscheidende Ressource, um in Zukunft wettbewerbsfähig und innovativ zu sein – und die Mitarbeiter sind der Schlüssel dazu. Edgar K. Geffroy ist überzeugt davon, dass das Wissen und die Innovationskraft der Mitarbeiter das entscheidende Kapital im digitalen Zeitalter sind. Hoch qualifizierte Arbeitskräfte sind Wissenskrieger für ihre Unternehmen und somit der Motor für innovatives Wachstum. Und diejenigen werden dabei gewinnen, die es schaffen, dieses Wissen mit den Möglichkeiten der Digitalisierung zu verbinden. Superbrain-Unternehmen im Silicon Valley, im chinesischen Shenzhen oder im südkoreanischen Seoul machen vor, wie dort gesammeltes Wissen bewahrt, strukturiert und punktgenau eingesetzt und damit der Wettbewerb komplett auf den Kopf gestellt wird. Wie eine solche Zukunftsstrategie aussieht und wie Unternehmen das Potenzial ihrer Mitarbeiter freisetzen können, zeigt Geffroy in seinem neuen Buch.

      Wissenskrieger - von Big Data zu Brain Data
    • Wir erleben derzeit einen wirtschaftlichen Aufschwung, den anscheinend weder Klimakatastrophe noch Brexit oder Trump bremsen können. Die Frage ist nur: Wie lange noch? Auch dem größten Optimisten muss klar sein, dass kein Aufschwung ewig währt. Derzeit kreisen die Gedanken in den erfolgsverwöhnten Unternehmen jedoch um naheliegende Dinge wie beschleunigte Prozessabwicklung oder auch das Festhalten an überholten Produktkonzepten und traditionellen Marketingregeln. Diese Zufriedenheitsfalle verhindert den Blick auf die herannahenden Umwälzungen: Welches Geschäftsmodell wird überleben, wenn die Hälfte aller Standardarbeiten digital ersetzt wird? Edgar K. Geffroy fordert eindringlich, dass sich Unternehmen jetzt um eine Zukunftsstrategie kümmern müssen – morgen könnte es schlicht zu spät sein. Und er zeigt, wie nur Unzufriedenheit zu mehr Kundenbindung und zu tragfähigen Geschäftsmodellen in disruptiven Zeiten führt.

      Das Ende der Geschäftsmodelle