Již delší čas jsme se nalézáme ve víru digitální revoluce: internet změnil způsob, jakým žijeme, pracujeme a nakupujeme. Staré modely obchodování před našima očima ztrácejí svou dominanci a nahrazují je nové. O tom, kdo vůbec získá přístup na trh, rozhodují noví dominantní aktéři jako Google, Apple, Facebook a další. Německý konzultant a odborník v oblasti zvyšování prodejních výsledků jistě není prvním, kdo přichází s radami, jak na svou stranu získat zákazníky, ale v této své nejnovější knize nabízí nové impulsy a nápady a ukazuje, jak se mobilní „evernet“ stává katalyzátorem zcela nového vztahu s klienty.
E. K. Geffroy Pořadí knih
25. září 1954







- 2001
- 2001
Úspěch není náhoda, nýbrž systém, kariéra si řídí určitými zákonitostmi, nebo, chcete-li, vzorci úspěchu. V netradičním díle Chci nahoru (přeloženém do osmi jazyků) prezentuje autor vlastní, ucelenou koncepci úspěchu, který svým nevšedním způsobem zpracování strhne a nadchne každého, kdo usiluje o místo na slunci, bez ohledu na to, je-li mu patnáct nebo pětašedesát.
- 1997
Kniha úspěšného německého obchodníka a poradce vychází z mimořádně účinné koncepce - tzv. metody jedné stránky. Čtenáři se dostává odpovědí na nejpalčivější otázky, jež obchodním zástupcům a prodejcům klade každodenní praxe. Překlad z němčiny.