Knihobot

E. K. Geffroy

    25. září 1954
    E. K. Geffroy
    Machtschock!
    Das große Geffroy-Top-Verkäufer-Handbuch
    Das Einzige, was stört, ist der Kunde
    Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner?
    Chci nahoru
    Klíč k prodejním úspěchům. Metoda 1 stránky
    • 2001

      Již delší čas jsme se nalézáme ve víru digitální revoluce: internet změnil způsob, jakým žijeme, pracujeme a nakupujeme. Staré modely obchodování před našima očima ztrácejí svou dominanci a nahrazují je nové. O tom, kdo vůbec získá přístup na trh, rozhodují noví dominantní aktéři jako Google, Apple, Facebook a další. Německý konzultant a odborník v oblasti zvyšování prodejních výsledků jistě není prvním, kdo přichází s radami, jak na svou stranu získat zákazníky, ale v této své nejnovější knize nabízí nové impulsy a nápady a ukazuje, jak se mobilní „evernet“ stává katalyzátorem zcela nového vztahu s klienty.

      Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner?
    • 2001

      Úspěch není náhoda, nýbrž systém, kariéra si řídí určitými zákonitostmi, nebo, chcete-li, vzorci úspěchu. V netradičním díle Chci nahoru (přeloženém do osmi jazyků) prezentuje autor vlastní, ucelenou koncepci úspěchu, který svým nevšedním způsobem zpracování strhne a nadchne každého, kdo usiluje o místo na slunci, bez ohledu na to, je-li mu patnáct nebo pětašedesát.

      Chci nahoru
    • 1997

      Kniha úspěšného německého obchodníka a poradce vychází z mimořádně účinné koncepce - tzv. metody jedné stránky. Čtenáři se dostává odpovědí na nejpalčivější otázky, jež obchodním zástupcům a prodejcům klade každodenní praxe. Překlad z němčiny.

      Klíč k prodejním úspěchům. Metoda 1 stránky