Tento praktický manuál pokrývá všechny hlavní situace, kterým musíte čelit při své práci. Potřebujete-li vybrat vhodného pracovníka, hodnotit a motivovat spolupracovníky, připravit prezentaci, projekt či rozpočet, vést týmové porady a koučovat, správně rozhodovat nebo zvládnout velké množství práce, dozvíte se spoustu rad k rychlému zapamatování a naprosto konkrétní tipy, co a jak říkat a dělat.
Ros Jay Pořadí knih






- 2007
- 2007
Přijímací pohovor: Co chtějí firmy slyšet a jak to říct
- 138 stránek
- 5 hodin čtení
Praktické rady jak se připravit na přijímací pohovor a úspěšně jej absolvovat. Autorka doporučuje na co a jakým způsobem se před pohovorem připravit, jaké otázky očekávat a čemu se naopak vyhnout. Nabízí konkrétní rady, jak zvládnout nejen psychometrické a praktické testy, ale i svou nervozitu, jakým způsobem komunikovat a vystupovat. Zabývá se i možnostmi vyjednávání v případě získání pracovního místa a způsobem jak využít případné odmítnutí ve svůj prospěch.