Knihobot

Laura Busche

    Laura Busche je autorkou knihy Lean Branding a Powering Content. Jako zkušená brandová stratégistka pomáhá firmám v soukromém i veřejném sektoru oživit jejich sdělení prostřednictvím poutavých příběhů značky, nezapomenutelných vizuálních symbolů a odvážné komunikační strategie. Její přístup k brand designu je holistický: kombinuje poznatky ze svého bakalářského studia byznysu, magisterského studia design managementu a doktorátu z psychologie spotřebitele. Busche pravidelně sdílí tipy pro budování značky na svém blogu a na Instagramu.

    Lean Branding
    Powering Content
    Brand Psychology
    Don't Be The Nice Girl
    • Brand Psychology

      The Art and Science of Building Strong Brands

      • 384 stránek
      • 14 hodin čtení

      Exploring the intersection of psychology, design, and marketing, this book reveals the behavioral science that underpins effective brand development. It delves into the psychological principles involved in creating and communicating brands, offering insights that demystify the brand-building process. Through this lens, readers gain a deeper understanding of how psychological factors influence consumer perception and brand loyalty.

      Brand Psychology
    • Powering Content

      • 297 stránek
      • 11 hodin čtení

      Powering Content is a playbook for both independent and corporate content hackers that walks you through the entire content production process-from discovery to distribution to reporting. You'll learn the hacks that enable content powerhouses to thrive.

      Powering Content
    • Lean Branding

      • 292 stránek
      • 11 hodin čtení

      Every day, thousands of passionate developers come up with new startup ideas but lack the branding know-how to make them thrive. If you count yourself among them, Lean Branding is here to help

      Lean Branding