Knihobot

Vilém Jungmann

    Brand building: Budování obchodní značky
    Testy osobnosti. 40 testů pomůže stanovit profil vaší osobnosti
    Time management. Jak hospodařit s časem.
    Jak reorganizovat firmu
    Francouzština za 24 dnů
    Charakterové typy člověka
    • 2006

      Charakterové typy člověka

      • 268 stránek
      • 10 hodin čtení
      4,7(3)Ohodnotit

      Tato čtivě napsaná kniha, přeložená do mnoha jazyků, je určena psychologům, psychoterapeutům, psychiatrům a studentům psychologie, ale zaujme každého, kdo se zajímá o faktory formující lidské chování v dětství, podstatu lidské povahy a terapeutické přístupy k poruchám osobnosti. Autor Stephen Johnson se v ní věnuje psychologickým tajemstvím, která ovlivňují chování a nabízejí pomoc při destruktivních projevech. Jeho odpovědi jsou protkány informovaností a empatií, což obohacuje literaturu o uzdravování. Kniha je cenným přehledem, který spojuje a rozšiřuje řadu dalších publikací. Poruchy osobnosti, které negativně ovlivňují vývoj charakteru, jsou zkoumány prostřednictvím teorií a technik, které pomáhají tyto stavy měnit. Terapeuti ocení srozumitelný konverzační styl a zajímavou formu. Dr. Stephen M. Johnson, autor a docent psychologie na University of Oregon, se ve své práci zaměřuje na interakci rodina-dítě, sebekontrolu a adaptaci po rozvodu. Je také autorem populární knihy o životě o samotě.

      Charakterové typy člověka
    • 2006

      Francouzština za 24 dnů

      • 241 stránek
      • 9 hodin čtení
      4,0(1)Ohodnotit

      Učebnice pro samouky jsou určeny pro mírně pokročilé. Zopakují s nimi ve 24 lekcích všechny podstatné tematické okruhy – setkání a pozdravy, rodina, nakupování, dům, oblékání, restaurace, dopravní prostředky, cestování, příroda, koníčky, zdraví, pošty a banky, telefonování, psaní korespondence ad. Každá z kapitol obsahuje krátké články se slovíčky, rozbor gramatiky a samozřejmě řadu cvičení s řešením na konci knihy.

      Francouzština za 24 dnů
    • 2004

      Trénink paměti a kreativity 2 napsali stejní autoři jako dřívější publikaci Trénink paměti a kreativity. Tato kniha si klade za úkol ukázat, že pomocí pravidelného procvičování různých druhů testů a hlavolamů si každý z nás může maximalizovat mozkovou kapacitu a zvýšit výkonnost. Většina z nás považuje svůj mozek za samozřejmost a jsme přesvědčeni, že mozek, který nám byl dán do vínku, můžeme sotva čím zlepšit. Mozek je ale nejdůležitějším orgánem v celém lidském těle a je to náš nejcennější majetek. Umožňuje naše vnímání a paměť, formuje naši řeč, dovednosti, myšlenky a pocity, a přece máme sklony tuto část těla naprosto přehlížet. A přitom náš mozek potřebuje cvičení a péči přinejmenším ve stejné míře jako ostatní části našeho těla. Prostřednictvím testů si konkrétně procvičíte: - schopnost řešit problémy - hbitost mysli - sílu paměti - logické uvažování - kreativní myšlení Tato cvičení vám mohou mnohdy připadat triviální, ale cokoli procvičuje váš mozek odlišným a novým způsobem, může mít pozitivní vliv na aktivizaci vašich mozkových buněk. I kdybyste si testy a hádanky uvedené v knize prozatím pouze prolistovali, už tím byste poskytli svému mozku důkladné procvičení a přinejmenším si vytvořili základy, na nichž už je možné stavět.

      Trénink paměti a kreativity II
    • 2003

      Vytvoření silné značky a její úspěšné uvedení na trh. Publikace je určena marketingovým pracovníkům a obchodním manažerům, kterým poradí, jak vybudovat silnou firemní značku, která „přitáhne“ a udrží zákazníky, a také studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, jimž objasní řadu reklamních a marketingových termínů, bez kterých se moderní manažer dnes nemůže obejít.

      Brand building: Budování obchodní značky
    • 2001
      3,5(12)Ohodnotit

      Tato kniha Vám nejen že spolehlivě poradí, jak si stanovit cíle, určit priority a jak hospodařit s časem, pomůže vám ale také:zaměřit se na vše potřebné k dosažení výsledků, najít optimální způsob řešení komplexních problémů, vytvořit si pozitivní pracovní návyky, zamezit přetížení informacemi, poradit si s rozptylováním a vyrušováním, uspořádat si svůj pracovní prostor a práci s informacemi, zefektivnit využití technologií, zvládnout specifika práce z domova, nabýt opět vlády nad svým životem. Využití podnětných rad v publikaci Time Management vám přinese méně stresu a vyčerpání a více času na rodinu, přátele a koníčky.

      Time management. Jak hospodařit s časem.
    • 2000

      Jak reorganizovat firmu

      • 113 stránek
      • 4 hodiny čtení
      3,0(1)Ohodnotit

      Změna je nedílnou součástí života jednotlivců i firem. Když se cítíme spokojeni, často se bráníme změnám, což může vést k stagnaci a nebezpečným následkům. Manažeři i zaměstnanci by proto měli pravidelně přemýšlet o tom, jak zefektivnit firemní strukturu a vazby. Reorganizace mohou být dílčí, ale také zásadní, a jejich úspěch není zaručen. Jak tedy jako manažer řídit reorganizaci tak, aby přinesla očekávané výsledky? Publikace nabízí analýzu a praktické rady pro výběr vhodných metod v různých situacích. Dozvíte se o příčinách změn, přístupech k jejich řešení a důvodech odporu vůči změnám. Klíčové části se zaměřují na zvládání odporu a efektivní řízení změn, včetně vytváření vize a plánování implementace. Rady jsou podloženy konkrétními příklady a firemními situacemi, což zvyšuje jejich praktickou hodnotu. Autor se snaží, aby byla kniha srozumitelná a užitečná jak pro vyšší, tak pro střední management, protože obě úrovně hrají klíčovou roli ve vývoji firmy. Pokud vedete nebo spolupracujete s týmem pracovníků, tato publikace by neměla chybět ve vaší manažerské knihovně a stane se cenným pomocníkem.

      Jak reorganizovat firmu