Tento autor, uznávaný odborník na řízení podniku, se proslavil jako spoluautor knihy 'In Search of Excellence'. Jeho práce se zaměřuje na osvědčené postupy v oblasti managementu, nabízí čtenářům hluboký vhled do efektivního vedení a strategie. Jeho přístup k psaní je analytický a praktický, což z něj činí cenný zdroj pro každého, kdo se zajímá o obchodní svět. Jeho odbornost a jasný výklad činí jeho díla nepostradatelnými pro profesionály i studenty.
Bestseller amerických autorů je zasvěceným pohledem do práce šéfů 36 úspěšných amerických firem. Jde vlastně o propagaci osmi charakteristických rysů vynikajících podniků:
1. Aktivně jednat
2. Být blízko zákazníkovi
3. Autonomnost a podnikavost
4. Zvyšovat produktivitu prostřednictvím lidí
5. Držet se činností, kde vznikají hodnoty firmy
6. Držet se toho, co firma umí a zná
7. Jednoduché organizační formy, nepočetný stav
8. Umět spojovat řízení "pevnou a volnou uzdou"
In Search of Excellence has long been a must-have for the boardroom, business school and bedside table, and continues to influence the thinking of leaders and managers across the globe today. Based on a study of forty-three of America's best-run companies from a range of sectors - consumer goods, technology, services - the book identifies eight common 'attributes of excellence' that made these organisations successful. Though many of the profiled companies have since lost their edge (or disappeared completely), these eight management principles, each highlighted in a chapter in the book, have shown themselves to be timeless.These simple business truths, so eloquently encapsulated by Peters and Waterman, are proof that the fundamentals of management - a focus on people, customers and value, entrepreneurship and excellence - ring as true today as they ever did. In Search of Excellence is a seminal business book, worthy of a place on the bookshelves of anyone who wants to understand how effective management works in practice.
REDLINE WIRTSCHAFT präsentiert acht Management-Klassiker von McKinsey-Profis, darunter sieben Neuauflagen und eine deutsche Erstausgabe. Diese Werke behandeln aktuelle Themen in Führung, Wirtschaft, Strategie und Marketing und bieten Entscheidern wertvolles Know-how für den Arbeitsalltag.