Knife objasňuje podstatu řízené, efektivní, cílevědomé komunikace s veřejností, na veřejnosti a pro veřejnost, tedy podstatu strategické komunikace jako úctyhodné a prospěšné profese v moderním světě.
Milan Kašík Pořadí knih






- 2014
- 2009
Marketing při utváření podnikové strategie
- 274 stránek
- 10 hodin čtení
Přínosem publikace je praktické zhodnocení zkušeností autorů, vycházející z jejich dlouholeté manažerské činnosti spjaté s vrcholovým řízením podniků, praktickým marketingem, mezinárodním obchodem, vydavatelskou činností a mediálními projekty. Přitom je konfrontují s moderními a aktuálními trendy v současném managementu a nabízejí neotřelé teoretické pohledy a přístupy ze svých praktických a pedagogických aktivit.
- 2008
Marketingové řízení zahraničního obchodu
- 106 stránek
- 4 hodiny čtení
- 2008
Podnikový marketing : (jak získat a udržet zákazníka)
- 193 stránek
- 7 hodin čtení
- 2005
Zkušení autoři v knize ukazují možnosti marketingového řízení malých a středních podniků, od volby produktových skupin přes určení cenové strategie, distribučních cest až po volbu optimální komunikační strategie. Pozornost je věnována také výzkumu trhu a marketingovému plánování, vztahům obchodních a marketingových činností, obchodnímu plánu a řízení vztahu se zákazníky. Příloha knihy přináší praktický příklad zpracování marketingového a obchodního plánu pro malý/střední podnik působící v oblasti výroby.
- 2002
- 1996
Praktický průvodce pro rodiče, kteří chtějí mít zdravé dítě. Problém s dítetem začíná v okamžiku,kdy mu hrdá matka podá s láskou první lžičku se zeleninovým pyré, které dítě okamžitě vyplivne. Matka je zklamaná zbytečně, protože dítě skutečně neumí nebo nemůže spolknout všechno, co je pro něj dobré a vhodné. V této praktické příručce dává dr. David Haslam odpovědi na otázky, které si rodiče kladou, když mají starosti se špatnými návyky svých dětí při jídle
- 1985



