Written for company leaders and change makers, The Corporate Social Mind (WT) helps corporate impact and marketing teams understand how to collaborate and innovate, moving beyond their own ways of thinking and operating and coming together to address social issues through a mindset that embeds key traits into the daily work of their companies.
Derrick Feldmann Pořadí knih
Derrick Feldmann je renomovaný řečník, výzkumník a poradce pro společenskou odpovědnost firem a zapojení do charitativních činností. Je hlavním výzkumníkem a tvůrcem projektu Millennial Impact Project, který se dlouhodobě zabývá tím, jak další generace podporuje dobré účely. Jeho práce a zprávy jsou často citovány předními médii a časopisy. Feldmann také založil konferenci MCON, která propojuje více než 15 000 účastníků z neziskových a ziskových organizací po celém světě, a jejímž cílem je zkoumat, jak organizace využívají současný zvýšený zájem o společenské otázky k budování hnutí. Prostřednictvím své agentury Achieve pomáhá organizacím řešit naléhavé problémy pomocí výzkumu publika a kampaní založených na datech. Je spoluautorem knih o angažovanosti a sociálních hnutích.

- 2020