Knihobot

Černá Lenka

    Application of Cost Calculations in the Tariff Policy Formation in Railway Transport
    Občanská výchova pro 9. ročník ZŠ a víceletých gymnázií
    Občanská výchova pro 6. ročník ZŠ a víceletých gymnázií
    Občanská výchova pro 8. ročník ZŠ a víceletých gymnázií
    Občanská výchova pro 7. ročník ZŠ a víceletých gymnázií
    • Učebnice Občanské výchovy pro 7. ročník je klíčovým vzdělávacím materiálem, který pomáhá žákům porozumět základním principům občanského soužití, práv a povinností občanů, a rozvíjet kritické myšlení v kontextu moderní společnosti. Obsahuje strukturované kapitoly, které pokrývají témata jako společnost a život v ní, kultura, člověk a příroda, člověk a víra, lidská práva, společenská odpovědnost a participace na veřejném životě. Učebnice využívá různé metody výuky, včetně diskusí, skupinových projektů, případových studií a praktických cvičení, které podporují aktivní zapojení žáků. Zohledňuje aktuální společenské a politické dění, čímž pomáhá žákům propojit teoretické znalosti s reálným světem. Klade důraz na schopnost analyzovat a kriticky hodnotit informace, což je základní dovednost pro zodpovědné občanství.Zařazuje diskuze o etických a morálních dilematech, které podporují osobní rozvoj a sociální cítění žáků. Učebnice je navržena tak, aby podporovala respekt k různorodosti a inkluzivitu, což je nezbytné pro harmonické soužití v pluralitní společnosti.

      Občanská výchova pro 7. ročník ZŠ a víceletých gymnázií
    • Učebnice občanské výchovy pro 8. ročník se zaměřuje na výchovu k aktivní účasti ve společnosti, demokracii, právech a povinnostech jednotlivce ve společnosti a respektování odlišností. Texty i úkoly v učebnici podporují rozvoj občanských kompetencí žáků a povzbuzují je k samostatnému myšlení a kritickému uvažování o společenských jevech.

      Občanská výchova pro 8. ročník ZŠ a víceletých gymnázií
    • Tato učebnice je určena pro žáky 6. ročníku ZŠ a pokrývá celý rozsah učiva pro tento stupeň vzdělávání. Obsahuje srozumitelné vysvětlení učiva, bohaté grafické zpracování a spoustu cvičení, která žáky motivují k aktivnímu učení a procvičování. Učebnice je strukturovaná tak, aby postupně rozvíjela schopnosti žáků a připravila je na další stupeň vzdělávání. Obsahuje také doplňkové materiály a praktické tipy pro učitele, jak efektivně využít učebnici ve výuce. Celkově je tato učebnice vhodná pro podporu komplexního vzdělávání dětí v 6. ročníku ZŠ.

      Občanská výchova pro 6. ročník ZŠ a víceletých gymnázií
    • Učebnice občanské výchovy pro 9. ročník se zaměřuje na prohlubování znalostí a dovedností z oblasti občanské výchovy. Žáci se ve 9. ročníku seznámí s náročnějšími tématy, jako je například právo a spravedlnost, mezinárodní vztahy, fenomény globálního světa a ekonomika. Učebnice klade důraz na komplexní pohled na společnost, rozvoj schopnosti kritického myšlení a schopnost formovat si vlastní stanoviska. Žáci jsou vedeni k aktivní účasti ve společnosti a k respektování různorodosti názorů a kultur.

      Občanská výchova pro 9. ročník ZŠ a víceletých gymnázií
    • Then momograph focuses on the identification of selected risk from the of railway and their subsequent elimination by applying cost calculations, respectively applying changes of own costs for transport. Increase or decrease of own costs for transport. Increase or decrease of own transport costs may be affected by any change in the technology, used wagons, locomotives, etc. The result of cost calculations is the essessment of risks through the proposal of tariff policy, respectively proposal to amend the existing tariff policy. Individual proposals are expressed by well-defined conditions and tariff rates as instriments for the elimination of the incurred risks and their causes, which may affect the stated goals of railway companies.

      Application of Cost Calculations in the Tariff Policy Formation in Railway Transport