Knihobot

John Caunt

    30 Minuten zur Bewältigung der Informationsflut
    How to Organize Yourself
    Jak působit přesvědčivě
    Time management. Jak hospodařit s časem.
    • 3,5(12)Ohodnotit

      Tato kniha Vám nejen že spolehlivě poradí, jak si stanovit cíle, určit priority a jak hospodařit s časem, pomůže vám ale také:zaměřit se na vše potřebné k dosažení výsledků, najít optimální způsob řešení komplexních problémů, vytvořit si pozitivní pracovní návyky, zamezit přetížení informacemi, poradit si s rozptylováním a vyrušováním, uspořádat si svůj pracovní prostor a práci s informacemi, zefektivnit využití technologií, zvládnout specifika práce z domova, nabýt opět vlády nad svým životem. Využití podnětných rad v publikaci Time Management vám přinese méně stresu a vyčerpání a více času na rodinu, přátele a koníčky.

      Time management. Jak hospodařit s časem.
    • Jak působit přesvědčivě

      • 97 stránek
      • 4 hodiny čtení

      Schopnost přesvědčit ostatní a zdravé sebevědomí vždy byly klíčovými činiteli úspěchu. V dnešním světě plném tlaku je však umění přečkat obtížné situace a krize bez ztráty jistoty a s nedotčeným nadšením mnohem důležitější než kdy předtím. Nájezdy na vaše sebevědomí se objeví v mnoha každodenních pracovních situacích a možná nepříznivě omezí výkon a pokrok. Tato stručná příručka nabízí praktické strategie pro udržení vaší přizpůsobivosti a získání přesvědčivosti. Dává také návody, jak zvládnout situace, které by mohly pošramotit vaše sebevědomí. Kniha obsahuje tipy k: * stanovení a dosažení osobních cílů, * zotavení se z porážky, * překonání strachu a obav, * nakládání s nesouhlasem a kritikou, * vyrovnání se s krizemi, * boji proti přetížení a stresu, * vybudování vzájemně podpůrného vztahu. Kniha Jak působit přesvědčivě vám pomůže řešit obtížné situace – a nezáleží na tom, jaké zaměstnání vykonáváte nebo jaká je úroveň vaší zodpovědnosti.

      Jak působit přesvědčivě
    • Gain essential skills for career development with this concise and comprehensive guide to determining goals, prioritizing tasks and managing your time effectively.

      How to Organize Yourself
    • Haben Sie manchmal das Gefühl, von Informationen regelrecht überrollt zu werden? Suchen Sie nach Strategien, um sich souverän in der heutigen Informations-Gesellschaft zurecht zu finden? Lesen Sie hier, wie Sie: - den täglichen Papierstapel bewältigen - Wichtiges von Unwichtigem trennen - Informationen so ablegen, dass Sie sie jederzeit problemlos wiederfinden - Ihren Schreibtisch aufräumen - Effektiver mit E-Mails, Faxen und Kurznotizen umgehen - Langfristig den Informationsstrom spürbar eindämmen Eine Aktionsplan zum Selbstausfüllen erleichtert die Umsetzung.

      30 Minuten zur Bewältigung der Informationsflut