Gain essential skills for career development with this concise and comprehensive guide to determining goals, prioritizing tasks and managing your time effectively.
John Caunt Pořadí knih




- 2022
- 2005
Jak působit přesvědčivě
- 97 stránek
- 4 hodiny čtení
Schopnost přesvědčit ostatní a zdravé sebevědomí vždy byly klíčovými činiteli úspěchu. V dnešním světě plném tlaku je však umění přečkat obtížné situace a krize bez ztráty jistoty a s nedotčeným nadšením mnohem důležitější než kdy předtím. Nájezdy na vaše sebevědomí se objeví v mnoha každodenních pracovních situacích a možná nepříznivě omezí výkon a pokrok. Tato stručná příručka nabízí praktické strategie pro udržení vaší přizpůsobivosti a získání přesvědčivosti. Dává také návody, jak zvládnout situace, které by mohly pošramotit vaše sebevědomí. Kniha obsahuje tipy k: * stanovení a dosažení osobních cílů, * zotavení se z porážky, * překonání strachu a obav, * nakládání s nesouhlasem a kritikou, * vyrovnání se s krizemi, * boji proti přetížení a stresu, * vybudování vzájemně podpůrného vztahu. Kniha Jak působit přesvědčivě vám pomůže řešit obtížné situace – a nezáleží na tom, jaké zaměstnání vykonáváte nebo jaká je úroveň vaší zodpovědnosti.
- 2001
Nuevos Emprendedores: Confía en ti
- 192 stránek
- 7 hodin čtení
· Recupérese de las contrariedades · Maneje situaciones difíciles · Mantenga el control · Potencie su rendimiento La confianza siempre ha sido un factor clave del éxito, pero bajo la gran presión a que está sometida hoy en día la actividad profesional, la capacidad para superar dificultades y crisis con aplomo y entusiasmo es más importante que nunca. La confianza en uno mismo se ve asediada en muchas situaciones del trabajo cotidiano, lo cual puede limitar severamente el rendimiento y la carrera de cualquiera. Esta breve guía presenta estrategias prácticas para desarrollar la facultad de recuperación y de sobreponerse a aquello que amenaza nuestra confianza. Algunos de los temas sobre los que ofrece ayuda · cómo definir y alcanzar metas · cómo recuperarse después de un revés · cómo superar temores y preocupaciones angustiosas · cómo enfrentarse a desacuerdos y críticas · cómo torear las crisis · cómo combatir el agobio del trabajo y el estrés · cómo establecer relaciones y alianzas útiles
- 2001
Time management. Jak hospodařit s časem.
- 125 stránek
- 5 hodin čtení
Tato kniha Vám nejen že spolehlivě poradí, jak si stanovit cíle, určit priority a jak hospodařit s časem, pomůže vám ale také:zaměřit se na vše potřebné k dosažení výsledků, najít optimální způsob řešení komplexních problémů, vytvořit si pozitivní pracovní návyky, zamezit přetížení informacemi, poradit si s rozptylováním a vyrušováním, uspořádat si svůj pracovní prostor a práci s informacemi, zefektivnit využití technologií, zvládnout specifika práce z domova, nabýt opět vlády nad svým životem. Využití podnětných rad v publikaci Time Management vám přinese méně stresu a vyčerpání a více času na rodinu, přátele a koníčky.