Knihobot

Daniel Pink

    23. červenec 1964

    Daniel H. Pink (* 1964) je americký novinář a autor knih zaměřených na management, prodej nebo pracovní výkon. Zabývá se popularizací poznatků psychologie, kognitivních a behaviorálních věd a jejich aplikací v managementu a proměnu manažerských přístupů. Je zastáncem vedení lidí založeného na vnitřní motivaci a autonomii pracovníků. Jeho knihy byly přeloženy do 33 jazyků, včetně češtiny. Píše články pro The New York Times, Harvard Business Review, Fast Company nebo Wired. V roce 2011 byl v žebříčku Thinkers50 zařazen mezi 50 nejvlivnějších management myslitelů světa. Za svou práci obdržel několik cen a čtyři z jeho knih byly zařazeny mezi bestsellery The New York Times.

    Daniel Pink
    To sell is human : the surprising truth abou moving others
    Kdy: Věda a umění dokonalého načasování
    Síla lítosti
    Úplně nová mysl. Proč budoucnost patří pravým hemisférám
    Prodávat je lidské
    Pohon. Drive. Překvapivá pravda o tom, co nás motivuje!
    cs.wikipedia.org