Knihobot

Tony Hsieh

    12. prosinec 1973 – 27. listopad 2020

    Tony Hsieh se stal ikonou podnikání, když v mladém věku prodal svou společnost Microsoftu. Jako CEO společnosti Zappos ji proměnil v giganta s miliardovými tržbami a zároveň ji neustále umisťoval na seznamy nejlepších pracovišť. Jeho přístup zdůrazňoval hodnoty a kulturu jako klíč k úspěchu.

    Tony Hsieh
    DAWAJ INNYM SZCZĘŚCIE ŚCIEŻKA PASJI ZYSKU I CELU
    We
    Peak. How Great Companies Get Their Mojo from Maslow
    Štěstí doručeno
    • 2011

      Štěstí doručeno je příběhem organizace, která vznikla na zelené louce a dnes dosahuje obratu přes miliardu dolarů ročně. O internetovém prodejci obuvi Zapposu se hovoří jako o nejvíce “sexy” firmě dnešních Spojených států. Patří k rostoucímu počtu firem, které se začínají zaměřovat na štěstí svých zaměstnanců i zákazníků a jejich finanční výsledky tak díky tomu ohromují svět. Autora této knihy Tonyho Hsieha považují mnozí za nového Jacka Welche. Štěstí doručeno patří v oblasti byznysu od svého vydání mezi celosvětově nejčtenější knihy. Inspirace Zapposem a Semcem ukáže na konkrétních příkladech, jak postavit dnešní pravidla podnikání doslova na hlavu.

      Štěstí doručeno