Knihobot

Tony Hsieh

    12. prosinec 1973 – 27. listopad 2020

    Tony Hsieh se stal ikonou podnikání, když v mladém věku prodal svou společnost Microsoftu. Jako CEO společnosti Zappos ji proměnil v giganta s miliardovými tržbami a zároveň ji neustále umisťoval na seznamy nejlepších pracovišť. Jeho přístup zdůrazňoval hodnoty a kulturu jako klíč k úspěchu.

    Tony Hsieh
    We
    Štěstí doručeno
    • 2011

      We

      How to Increase Performance and Profits Through Full Engagement

      • 256 stránek
      • 9 hodin čtení

      Achieve a fully engaged workforce What if every single employee-every single one-worked in their dream job, utilized their best talents, worked with an inspirational leader and was fully engaged in their role?For companies, this scenario leads to breakthroughs in productivity, customer service, profitability, and shareholder value. For individuals, it means better health, stronger relationships with family and friends, and greater happiness. We sketches the landscape of today's changing job environment and gives managers and individual employees alike a road map to full engagement.Achieve breakthrough results for yourself and your organization with the power of full engagement from We .

      We
    • 2010

      Štěstí doručeno je příběhem organizace, která vznikla na zelené louce a dnes dosahuje obratu přes miliardu dolarů ročně. O internetovém prodejci obuvi Zapposu se hovoří jako o nejvíce “sexy” firmě dnešních Spojených států. Patří k rostoucímu počtu firem, které se začínají zaměřovat na štěstí svých zaměstnanců i zákazníků a jejich finanční výsledky tak díky tomu ohromují svět. Autora této knihy Tonyho Hsieha považují mnozí za nového Jacka Welche. Štěstí doručeno patří v oblasti byznysu od svého vydání mezi celosvětově nejčtenější knihy. Inspirace Zapposem a Semcem ukáže na konkrétních příkladech, jak postavit dnešní pravidla podnikání doslova na hlavu.

      Štěstí doručeno