Knihobot

Sergio Zyman

    Sergio Zyman
    E-Branding. Erfolgreiche Markenstrategien im Netz
    E-Branding
    Renovate Before You Innovate
    Emotional branding : the new paradigm for connecting brands to people
    Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali
    Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali
    Narodil se v Mexico City. Postgraduální studia absolvoval na Harvardově univerzitě (MBA), v Londýně, Paříži a Jeruzalémě. Někdejší šéf marketingu firmy Coca-Cola pracoval v minulosti i v reklamní agentuře McCann-Erickson a v marketingu firem PepsiCo a Procter & Gamble. Dnes je předsedou vlastní strategické poradenské firmy The Zyman Group, mezi jejíž klienty patří takové význačné firmy jako EDS, ConAgra Foods, Alcoa, Blockbuster či Chase Bank. Je po něm pojmenováno studijní, výzkumné a konzultační pracoviště Zyman Institute for Brand Science – ústav, který je součástí Goizueta Business School při Emory University v Atlantě. Ve volném čase se Sergio Zyman věnuje hlavně golfu, běhu, lyžování a četbě.