Kevin Lane Keller Životopis
Kevin Lane Keller je mezinárodním lídrem ve studiu značek, brandingu a strategického řízení značky. Jeho výzkum se zaměřuje na zlepšování marketingových strategií prostřednictvím porozumění chování spotřebitelů. Působil jako konzultant a poradce pro marketéry některých z nejúspěšnějších světových značek. Vyučuje volitelný předmět Strategické řízení značky.







Kevin Lane Keller (*23.6.1956) je profesorem marketingu na Tuck School of Business na Dartmouth College. Proslavil se svou knihou Strategické řízení značky (Strategic Brand Management, 1998), která je hojně používaným textem v oblasti brand managementu. Kniha se zaměřuje na "jak" a "proč" a jakožto strategický průvodce poskytuje v této oblasti konkrétní taktiky pro plánování, budování, sledování ukazatelů a mangement. Philip Kotler si Kellera vybral jako spoluautora nejnovějšího vydání dnes již klasického textu Marketing Management.
Keller předtím působil na Stanford Graduate School of Business na Univerzitě v Kalifornii, Berkeley a Univerzitě v Severní Karolině na Chapel Hill. Byl externím profesorem na Duke University a Australian Graduate School of Management.
Soukromně často poskytuje služby jako konsultant, řeční na konferencích a dělá managera rockové kapelerock band The Church. Nyní žije v Etně v New Hampshire.