Jedinečná exkluzivní kniha předního světového odborníka v oblasti brand managementu a spoluautora nejnovějšího vydání bible marketingového řízení Marketing management je základní a nejuznávanější světovou publikací o strategickém řízení značky. Autor se komplexně a s velkou znalostí oboru zabývá všemi aspekty budování, měření a řízení značky jako základním marketingovým přístupem současnosti. Kniha úspěšně spojuje praktické rady se skutečnou praxí a nabízí velké množství reálných příkladů a případových studií.
Kevin Lane Keller Knihy
Kevin Lane Keller je mezinárodním lídrem ve studiu značek, brandingu a strategického řízení značky. Jeho výzkum se zaměřuje na zlepšování marketingových strategií prostřednictvím porozumění chování spotřebitelů. Působil jako konzultant a poradce pro marketéry některých z nejúspěšnějších světových značek. Vyučuje volitelný předmět Strategické řízení značky.







Marketing management
- 710 stránek
- 25 hodin čtení
Podtitul: Analýza, plánování, využití, kontrola Populární vysokoškolská učebnice marketingového řízení.
This volume provides a comprehensive, up-to-date treatment of the subject of brands, brand equity and strategic brand management. It provides insights into how profitable brand strategies can be created by building, measuring and managing brand equity.
A framework for marketing management
- 382 stránek
- 14 hodin čtení
This text takes the basics from Kotler's successful book, "Marketing Management", synthesizing it into a concise version. Subjects discussed include: how to analyze the market; developing strategies; and delivering and managing successful marketing programmes.
The Inca
- 208 stránek
- 8 hodin čtení
A new account of the Inca, who in their heyday were at the pinnacle of South American civilization.
National Bus Company: The Early Years
- 96 stránek
- 4 hodiny čtení
An evocative collection of black and white images covering the National Bus Company across England and Wales in its early years from 1969 to 1975.
Marketing-Management
Konzepte - Instrumente - Unternehmensfallstudien
"Marketing-Management" von Philip Kotler ist ein weltweit anerkanntes Standardwerk im Marketing, oft als "Bibel des Marketing" bezeichnet. Die 16. Auflage stellt einen bedeutenden Meilenstein in der erfolgreichen Geschichte des Buches dar.
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.