Do Vánoc stíháš objednat ještě 5 dní a 21 hodin. 
Knihobot

Kevin Lane Keller

    Kevin Lane Keller je mezinárodním lídrem ve studiu značek, brandingu a strategického řízení značky. Jeho výzkum se zaměřuje na zlepšování marketingových strategií prostřednictvím porozumění chování spotřebitelů. Působil jako konzultant a poradce pro marketéry některých z nejúspěšnějších světových značek. Vyučuje volitelný předmět Strategické řízení značky.

    Kevin Lane Keller
    Marketing Management in China
    The Inca
    A framework for marketing management
    Strategic Brand Management
    Marketing management
    Strategické řízení značky
    • Jedinečná exkluzivní kniha předního světového odborníka v oblasti brand managementu a spoluautora nejnovějšího vydání bible marketingového řízení Marketing management je základní a nejuznávanější světovou publikací o strategickém řízení značky. Autor se komplexně a s velkou znalostí oboru zabývá všemi aspekty budování, měření a řízení značky jako základním marketingovým přístupem současnosti. Kniha úspěšně spojuje praktické rady se skutečnou praxí a nabízí velké množství reálných příkladů a případových studií.

      Strategické řízení značky
    • Marketing management

      • 710 stránek
      • 25 hodin čtení
      4,1(4753)Ohodnotit

      Podtitul: Analýza, plánování, využití, kontrola Populární vysokoškolská učebnice marketingového řízení.

      Marketing management
    • Strategic Brand Management

      Building, Measuring and Managing Brand Equity

      • 796 stránek
      • 28 hodin čtení
      3,5(4)Ohodnotit

      This volume provides a comprehensive, up-to-date treatment of the subject of brands, brand equity and strategic brand management. It provides insights into how profitable brand strategies can be created by building, measuring and managing brand equity.

      Strategic Brand Management
    • A framework for marketing management

      • 382 stránek
      • 14 hodin čtení
      3,4(13)Ohodnotit

      This text takes the basics from Kotler's successful book, "Marketing Management", synthesizing it into a concise version. Subjects discussed include: how to analyze the market; developing strategies; and delivering and managing successful marketing programmes.

      A framework for marketing management
    • The Inca

      • 208 stránek
      • 8 hodin čtení
      3,4(31)Ohodnotit

      A new account of the Inca, who in their heyday were at the pinnacle of South American civilization.

      The Inca
    • Marketing Management in China

      • 736 stránek
      • 26 hodin čtení

      Marketing Management in China brings the landmark work of marketing gurus Philip Kotler and Kevin Lane Keller to China. This edition, adapted by Professor Lu Tai Hong of Zhongshan University, takes a journey into a truly Chinese vista of marketing management. With content, language, and presentation shaped to the demands of the world s fastest burgeoning economy, this is one textbook that the Chinese marketing student of the new millennium cannot do without. Finding quality China-context cases that are current is challenging for most instructors. This adaptation provides hard-to-find and well-researched China cases that offer insights while covering a wide variety of contexts, spanning international companies operating in China to Chinese companies that are beginning to venture overseas. At the same time, the Kotler/Keller s MM 13e framework has been restructured to suit the way typical marketing management courses in China would teach this subject. Also, to suit the reading preference of Chinese readers, the text has been made more concise without losing the depths and insights the original Kotler/Keller MM 13e provides. As most Chinese are non-native speakers, the language used in the text is kept simple and easy-to-read. This text offers Chinese executives and students an opportunity to improve their grasp of the English language while developing their professional marketing skills killing one bird with two stones. New Features with Great Benefits and Advantages In this edition, you will find that we have: ­Included a strong selection of the most current Chinese cases for your course ­Restructured the framework of Kotler s Marketing Management 13e to suit the curricula found in most China s institutions ­Made the content more concise to fit the reading preferences of China s audience ­Provided you with good instructor s support for your course preparation and lesson planning <p>1) A Strong Selection of International and Chinese Cases. The cases have been carefully selected to give your students a comprehensive understanding of Marketing Management in China s context, with a focus on helping Chinese companies to internationalize their businesses overseas.</p><p> </p><p>2) Restructured Text for Conciseness with In-depth Perspectives. From our research, most institutions in China would complete their course on Marketing Management within 4-6 months, with a focus on using case studies to develop students critical thinking and analysis skills. Based on this feedback, we have modified the Marketing Management text to suit the needs of most Chinese courses.</p><p> </p><p>3) Easy to Read with Vibrant Presentations. Chinese students are non-native speakers of English. An English textbook with a simpler level of the language will help students understand and learn key concepts better. At the same time, this provides them an opportunity to improve their grasp of the language.</p><p></p>

      Marketing Management in China
    • Marketing-Management

      Konzepte - Instrumente - Unternehmensfallstudien

      "Marketing-Management" von Philip Kotler ist ein weltweit anerkanntes Standardwerk im Marketing, oft als "Bibel des Marketing" bezeichnet. Die 16. Auflage stellt einen bedeutenden Meilenstein in der erfolgreichen Geschichte des Buches dar.

      Marketing-Management
    • Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.

      Marketing w.2020