Strategické řízení značky
Autoři
Parametry
Více o knize
Jedinečná exkluzivní kniha předního světového odborníka v oblasti brand managementu a spoluautora nejnovějšího vydání bible marketingového řízení Marketing management je základní a nejuznávanější světovou publikací o strategickém řízení značky. Autor se komplexně a s velkou znalostí oboru zabývá všemi aspekty budování, měření a řízení značky jako základním marketingovým přístupem současnosti. Kniha úspěšně spojuje praktické rady se skutečnou praxí a nabízí velké množství reálných příkladů a případových studií.
Skladem máme celkem knihy Strategické řízení značky (2007).
Nákup knihy
Strategické řízení značky, Kevin Lane Keller
- Jazyk
- Rok vydání
- 2007
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 265 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Strategické řízení značky
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Kevin Lane Keller
- Vydavatel
- Grada
- Rok vydání
- 2007
- ISBN10
- 8024714817
- ISBN13
- 9788024714813
- Kolekce
- Expert
- Kategorie
- Marketing a PR, Podnikání a ekonomie
- Hodnocení
- 5 z 5
- Anotace
- Jedinečná exkluzivní kniha předního světového odborníka v oblasti brand managementu a spoluautora nejnovějšího vydání bible marketingového řízení Marketing management je základní a nejuznávanější světovou publikací o strategickém řízení značky. Autor se komplexně a s velkou znalostí oboru zabývá všemi aspekty budování, měření a řízení značky jako základním marketingovým přístupem současnosti. Kniha úspěšně spojuje praktické rady se skutečnou praxí a nabízí velké množství reálných příkladů a případových studií.