Kupuješ přesně tu knihu, která je na fotce
Více o knize
Jedinečná exkluzivní kniha předního světového odborníka v oblasti brand managementu a spoluautora nejnovějšího vydání bible marketingového řízení Marketing management je základní a nejuznávanější světovou publikací o strategickém řízení značky. Autor se komplexně a s velkou znalostí oboru zabývá všemi aspekty budování, měření a řízení značky jako základním marketingovým přístupem současnosti. Kniha úspěšně spojuje praktické rady se skutečnou praxí a nabízí velké množství reálných příkladů a případových studií.
Skladem máme celkem knihy Strategické řízení značky (2007).
Nákup knihy
Strategické řízení značky, Kevin Lane Keller
- Jazyk
- Rok vydání
- 2007
- product-detail.submit-box.info.binding
- (pevná),
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 329 Kč
Doručení
Platební metody
Tady nám chybí tvá recenze.