Knihobot
Hodnocení knihy
5.0

Strategické řízení značky

Více o knize

Jedinečná exkluzivní kniha předního světového odborníka v oblasti brand managementu a spoluautora nejnovějšího vydání bible marketingového řízení Marketing management je základní a nejuznávanější světovou publikací o strategickém řízení značky. Autor se komplexně a s velkou znalostí oboru zabývá všemi aspekty budování, měření a řízení značky jako základním marketingovým přístupem současnosti. Kniha úspěšně spojuje praktické rady se skutečnou praxí a nabízí velké množství reálných příkladů a případových studií.

Skladem máme celkem knihy Strategické řízení značky (2007).

Nákup knihy

Strategické řízení značky, Kevin Lane Keller

Jazyk
Rok vydání
2007
Stav knihy
Dobrá
Cena
265 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

2021 2022 2023

Navrhnout úpravu