Knihobot

Strategické řízení značky

Hodnocení knihy

4,0(2)Ohodnotit

Více o knize

Jedinečná exkluzivní kniha předního světového odborníka v oblasti brand managementu a spoluautora nejnovějšího vydání bible marketingového řízení Marketing management je základní a nejuznávanější světovou publikací o strategickém řízení značky. Autor se komplexně a s velkou znalostí oboru zabývá všemi aspekty budování, měření a řízení značky jako základním marketingovým přístupem současnosti. Kniha úspěšně spojuje praktické rady se skutečnou praxí a nabízí velké množství reálných příkladů a případových studií.

Skladem máme celkem knihy Strategické řízení značky (2007).

Nákup knihy

Strategické řízení značky, Kevin Lane Keller

Jazyk
Rok vydání
2007
product-detail.submit-box.info.binding
(pevná),
Stav knihy
Dobrá
Cena
329 Kč

Doručení

Platební metody

4,0
Velmi dobrá
2 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.