Knihobot

Radomila Soukalová

    19. listopad 1957
    Marketing... : Is a Creative Science
    Marketing... je věda kreativní
    Design stories, aneb, Kreativní inovace a problémy jejich transferu do praxe
    Současná role komunikace vysoké školy s cílovými skupinami
    Strategický marketing
    • 2015

      Marketing... je věda kreativní

      • 158 stránek
      • 6 hodin čtení

      Pomůcka pro pochopení logiky marketingového myšlení a jeho uvádění do praxe.

      Marketing... je věda kreativní
    • 2014

      Strategický marketing

      • 118 stránek
      • 5 hodin čtení
      3,0(1)Ohodnotit

      Učební text "Strategický marketing" je koncipován v návaznosti na publikaci J. Světlíka "Marketing a reklama". Je napsán a určen jako základní studijní text pro studenty marketingových komunikací i studenty výtvarných oborů, kteří se ve svém odborném profesním působení v oblasti marketingových komunikací budou často setkávat s odbornoumarketingovou terminologií, ale v mnoha případech budou členy realizačních týmů řešících strategické otázky firem neb budou operativně řešit problémy výrobkové, cenové i distribuční pružnosti.

      Strategický marketing