Proč se snažit být lepší, když nakonec stejně všichni umřeme? Autor bestsellerů Hermann Scherer ve své knize hledá na tuto otázku upřímné odpovědi. Je obvyklé, že když chceme být spokojení a šťastní, často naše rozhodnutí udělají jiné lidi nešťastnými. A nespokojenými. Autor ukazuje, že to tak nemusí být a nabízí způsoby, jak žít lépe a přitom ostatním lidem neubližovat. Naučíte se: myslet velkoryse, překonat vlastní bariéry a rozvinout se v sebejisté a spokojené lidi.
Hermann Scherer Pořadí knih
28. březen 1964 – 13. květen 1927







- 2017
- 2012
12 fází úspěšných prodejních rozhovorů
- 138 stránek
- 5 hodin čtení
V prodeji je úspěch a neúspěch velmi těsně spjat. Kdo ví, jak vést obchodní rozhovor opravdu profesionálně, je vítězem. Obchodníci, prodejci a obchodní manažeři se v této ojedinělé knížce dozví, kterých dvanáct fází profesionálně vedeného jednání vás dovede k úspěšnému uzavření obchodu. Všechny fáze přitom mají pro finální úspěch velký význam. Přehledná struktura knihy s mnoha praktickými tipy a příklady vám pomůže vše využít v praxi. Knížka je určená jak pro začínající obchodníky, tak pro ty zkušené, kteří chtějí zlepšit své výsledky a získat nové implusy.