Kdo tvoří, ten nezlobí III.
- 152 stránek
- 6 hodin čtení






Tato publikace je určena jako studijní materiál pro studenty učitelství a také pro stávající pedagogickou veřejnost. Kniha může být nápomocna jako užitečný materiál při výuce odborných předmětů z didaktického i technického hlediska.
Monografie se zaměřuje na nové nastupující technologie a koncept tzv. konvergujících technologií, které jsou reflektovány z pozice transformativních humanitních věd a filozofie dialogu inspirované dílem českého filozofa Milana Machovce. Vypracování koncepce rodového bytostného dialogu skrze transhumanistické pojetí konvergujících technologií je hlavním přínosem této práce, zejména na poli akademického transhumanismu a filozofie dialogu
Vědecká monografie „Tvůrčí technické dovednosti“ přináší poznatky nejen z teorie tvořivosti a z oblasti psychomotorických dovedností, ale zároveň prezentuje rozsáhlý originální výzkum úrovně praktických činností, psychomotorických dovedností a vztahu praktických technických dovedností a tvořivosti u žáků základní školy a studentů pedagogické fakulty. Autorky monografie se zde zamýšlí nad důležitostí tvůrčích technických dovedností nejen ve vzdělávání, ale i v běžném životě.
Publikace ukazuje čtenáři, jak tvořivě pracovat s různými materiály ve výukovém projektu. Kniha uvádí nejen konkrétní výukové projekty, ale i informace k jednotlivým tématům a náměty pro kreativní tvorbu. Je to prostě kniha plná nápadů a obrázků, které mohou využít nejen učitelé, ale i rodiče s dětmi i samotné děti.