Martina Frýbortová Pořadí knih



- 2009
- 2009
Tato kniha je víc než sbírka příběhů. Je to výzva ke změně postoje, nabádání k novému pohledu na menstruace. V době, kdy se zdá, že tabu kolem menstruace je jedním z mála, které zůstalo, kniha usnadňuje mluvení o obtížném tématu a pomáhá dívkám pociťovat místo rozpaků a hanby hrdost. Kniha odhaluje, jaký pocit máme, když prožíváme tuto zkušenost přímo, a poskytuje ženám příležitost vysvětlit své dojmy vlastními slovy. Zaměřuje se tak na pomoc, zábavu a zahájení diskuse pro matky a dcery v jakémkoli prostředí.
- 2009
Tato kniha vysvětluje, co v reklamě funguje a co ne. Používá formát kapitol ve stylu "Jak na to", a je tak podrobným průvodcem k vytvoření reklamy, která má výsledky. Cituje desítky příkladů z reklamních kampaní, nabízí informace, pomůcky a techniky, které jsou potřeba pro uvedení jakéhokoli produktu či služby na trh. Najdete zde typy slov, která přesvědčí, jak napsat úspěšný reklamní text, propagační akce, které skutečně fungují, nejúčinnější slogany a loga, typy layoutů, které upoutají pozornost, kdy použít srovnávací reklamu, humor a sex, kdy použít doporučení, proč je výběr typu písma tak důležitý a mnoho dalších užitečných rad.