1001 reklamních tipů
Autoři
Více o knize
Tato kniha vysvětluje, co v reklamě funguje a co ne. Používá formát kapitol ve stylu "Jak na to", a je tak podrobným průvodcem k vytvoření reklamy, která má výsledky. Cituje desítky příkladů z reklamních kampaní, nabízí informace, pomůcky a techniky, které jsou potřeba pro uvedení jakéhokoli produktu či služby na trh. Najdete zde typy slov, která přesvědčí, jak napsat úspěšný reklamní text, propagační akce, které skutečně fungují, nejúčinnější slogany a loga, typy layoutů, které upoutají pozornost, kdy použít srovnávací reklamu, humor a sex, kdy použít doporučení, proč je výběr typu písma tak důležitý a mnoho dalších užitečných rad.
Vydání
Stav
- Jako nová46 Kč
- DobráVyprodáno
- Poškozená39 Kč
Nákup knihy
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 46 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023
Skladem máme celkem knihy 1001 reklamních tipů (2009).