Luc Dupont
Jméno Luc Dupont úzce souvisí s reklamou. V roce 1990, publikoval v knize 1001 reklamních tipů (1001 trucs publicitaires), která vysvětluje, jak navrhnout reklamu, která prodává.
Po praktikování umění reklamy na Cossette Communication-Marketing, dělal doktorský výzkum s obrázkem reklamy na katedře sociologie na Université Laval. Sestavil rozsáhlý archiv, který obsahuje více než 15.000 reklam.
Od roku 2002, je Luc Dupont profesorem na katedře komunikace na Université d'Ottawa. Učí předměty reklama, public relations, populární kultura a média.
Vydal čtyři knihy o reklamě: 1001 reklamních triků (v ČR 2006), 500 images clés pour réussir vos publicités, Quel média choisir pour votre publicité a Les enseignes au Québec. Nedávno napsal také knihu o realitě.
Jeho knihy byly vydány v angličtině, španělštině, čínštině, ruštině, češtině, vietnamštině a korejštině.
Od roku 1990, Luc Dupont vedl stovky přednášek a kurzů v oblasti reklamy a marketingu ve společnostech, jako je Transcontinental, Sun Media Corporation, Bell, Corporation des concessionnaires d'automobiles de Montréal a Association des restaurateurs du Québec. Také přednáší v různých organizacích, asociacích a obchodních komorách.
Jako učitel, Luc Dupont přednášel o reklamě na různých konferencích a seminářích. V roce 2006, byl jmenován mimořádným výzkumníkem na CEFRIO a později se stal ředitelem výzkumné laboratoře marketingové komunikace Cossette.
Dupont také pravidelně spolupracuje s médii v oblasti týkajících se reklamy, marketingu a image.
V roce 2004 mu byla udělena cena prezidenta za službu na Université d'Ottawa v oboru médiálních a komunitních vztahů.
Více informací o profesoru Dupontovi získáte na stránkách Université d'Ottawa: www.communication.uottawa.ca