Mobile Usability
- 203 stránek
- 8 hodin čtení
Offers insights into designing websites and apps for smart phone and tablet users.
Jakob Nielsen je přední konzultant v oblasti použitelnosti webu, známý svým hnutím „discount usability engineering“. Jeho práce se soustředí na rychlá a cenově dostupná vylepšení uživatelských rozhraní, což vedlo k vynálezu několika metod, včetně heuristického hodnocení. Své rozsáhlé znalosti a výzkum v oblasti interakce člověka s počítačem a použitelnosti webu sdílí prostřednictvím svých publikací a přednášek. Zaměřuje se na klíčové komponenty kvality použitelnosti, jako je snadnost naučení, efektivita, zapamatovatelnost, nízká chybovost a celková spokojenost uživatele.






Offers insights into designing websites and apps for smart phone and tablet users.
Americký bestseller od expertů na použitelnost webových stránek Jakoba Nielsena a Marie Tahir nyní vychází v češtině. Tato celobarevná kniha nabízí množství informací, které pomohou vylepšit vaši domovskou stránku. Obsahuje 50 podrobných recenzí známých domovských stránek, 113 doporučení ohledně použitelnosti a celkem 1 135 komentářů a praktických rad. Díky této knize vytvoříte pevné základy pro domovskou stránku, která bude efektivní jak pro vás, tak pro vaše zákazníky. Kniha se zaměřuje na klíčové aspekty domovské stránky, jako je uspořádání obsahu, navigace, vyhledávání a grafický design. Obsahuje také doporučení pro vytváření informací o vaší firmě, příklady obsahu, archivy a přístupnost publikovaného obsahu. Dále se zabývá prvky uživatelského rozhraní, statistikami návrhu, dobou stahování a typografií. Kromě toho najdete velmi podrobné recenze 50 domovských stránek a přílohu věnovanou využití prostoru obrazovky, logům, obrázkům lidí a nákupním košíkům. Tato kniha je cenným zdrojem pro každého, kdo chce optimalizovat svou online přítomnost.
Deals with content and page design, designing for ease of navigation and users with disabilities. This book presents a series of principles which show: that web users want to find what they're after quickly; and, that if they don't know what they're after, they want to browse quickly and access information they come across in a logical manner.
With the world continuing to shrink into a "global village, " software companies are working to make programs that transcend language and cultural borders. One such way is through international user interfaces where the software is prepared so that it can be easily localized in each country. This book focuses on user interfaces, exploring what they can do, and what they need to do to become commercially viable.