Knihobot

Iain Maitland

    1. leden 1961
    Successful business plans in a week
    The Ultimate Startup Book
    Jak psát obchodní korespondenci : vzory
    Umění telefonovat : 101 způsobů jak správně vést rozhovor
    Rozpočetnictví pro nefinanční manažery
    Psychotesty a jak v nich uspět
    • 2004

      Psychotesty a jak v nich uspět

      • 151 stránek
      • 6 hodin čtení
      5,0(1)Ohodnotit

      Psychologické testy schopností (inteligence, pozornosti, schopnosti snášet stres, všeobecných znalostí). Ve stále větší míře se tyto testy užívají při výběru uchazečů o zaměstnání, jako součást přijímacích zkoušek na střední a vysoké školy i při řadě dalších příležitostí. Kniha ukazuje, s jakými typy úloh se nejčastěji můžeme v těchto testech setkat (slovní testy, neverbální testy, číselné testy, prostorové testy), a jak postupovat při jejich úspěšném řešení. Stručný výklad je doplněn řadou úloh pro procvičení (ke všem jsou uváděny i správné odpovědi). Od dosud vydávaných sbírek psychologických testů se liší právě tím, že poskytují návody, jak daným typům úloh porozumět a řešit je. Zařazené úlohy nejsou skutečné testové úlohy, ale modelové úlohy, které umožňují pochopení principů a procvičení řešení úloh.

      Psychotesty a jak v nich uspět
    • 2000

      Telefonáty jsou „chlebem“ každé žijící a vyvíjející se firmy. Lidé na manažerských i asistentských pozicích jich vyřizují denně desítky, ba i stovky. O to cennější je pravidlo zvládnout každou záležitost, to je každý telefonát co nejpřesněji a hned napoprvé; šetřím tak jak svůj drahocenný čas, tak i čas lidí, se kterými spolupracuji. Proto je velmi důležité vybudovat si soustavu logických kroků, které mi na jedné straně pomohou účelně a rychle dojít k cíli, na straně druhé mi poskytnou kontrolu, že jsem na nic důležitého nezapomněl. Databanku frekventovaných i méně frekventovaných telefonátů vám nabízí příručka, kterou právě držíte v ruce – Umění telefonovat. Najdete v ní podrobnou osnovu obtížných telefonátů, příklady telefonátů zákazníkům (např. prodejní prezentaci, žádost o slevu, omluvu za nedodané zboží, vymáhání pohledávky ad.), telefonáty dodavatelům (odmítnutí poškozeného zboží, stížnost, žádost o platbu ad.), rozhovory se zaměstnanci (telefonát zaměstnanci v pracovní neschopnosti, motivace zaměstnance ke zvýšenému nasazení, kárání zaměstnance ad.) i osobní telefonáty (pohovor po telefonu, blahopřání ad.). V knize uvedené ISBN 80-7226-347-1 je chybné.

      Umění telefonovat : 101 způsobů jak správně vést rozhovor
    • 2000
    • 1998