Knihobot

Susan Weinschenk

    24. prosinec 1953

    Susan Weinschenková aplikuje poznatky z neurovědy k pochopení lidské motivace a chování. Se svými rozsáhlými zkušenostmi v oblasti behaviorální psychologie se zaměřuje na to, co lidi pohání a jak je podnítit k akci. Její práce se zabývá predikcí a vysvětlením lidských reakcí s cílem zlepšit interakce mezi lidmi a technologiemi. Weinschenková se snaží propojit vědecké poznatky s praktickými aplikacemi v různých oblastech.

    Susan Weinschenk
    100 rzeczy, które każdy projektant powinien... w.2
    Neuro Web Design
    100 More Things Every Designer Needs to Know about People
    Designing Effective Speech Interfaces
    100 věcí, které by měl každý designér vědět o lidech
    je špičková psycholožka a konzultantka zaměřená na marketing a použitelnost designu (UXD) s třicetiletou praxí. V současné době řídí oddělení designu ve společnosti Human Factors International. Mimoto je autorkou knižního bestselleru Neuro Web Design: What makes them click?.
    www.albatrosmedia.cz