Knihobot

Antonín Mezera

    Hravé  čtení
    Dotazníky k sebehodnocení žáka
    Mapování stylu žákova učení
    Škálový dotazník školního chování žáka. Škála rizikového chování žáka
    Dotazník studijně profesní orientace
    Pro jaké povolání se hodím?
    • Kniha je určena především těm, kteří jsou postaveni před náročný úkol rozhodnout se co budou po základní nebo střední škole dělat. Žákům a studentům základních a středních škol, ale i všem, kteří jim mohou toto mimořádně obtížné rozhodování usnadnit. Rodičům, učitelům a výchovným poradcům. Autor, který je špičkovým odborníkem v oblasti volby povolání radí jak postupovat, abyste se svou volbou byli opravdu spokojeni a jak dosáhnout cílů, které jste si zvolili. Rozhodování vám usnadní i bohatý výběr testů. Všem, kteří vyučují nepovinný předmět „volba povolání“ pak nabízí hluboký rezervoár námětů k použití.

      Pro jaké povolání se hodím?
    • Publikace přináší potřebnou metodiku a informace k dotazníku studijně profesní orientace a ke kariérovému dotazníku k volbě dalšího studia a povolání, které jsou určeny žákům vyšších ročníků základní a střední školy. Kromě přehledu diagnostiky kariérového poradenství s pomocí sebehodnotících škálových dotazníků obsahuje dotazníky pro žáky základních i středních škol a návod k jejich užití, zadávání a vyhodnocení. Druhá část publikace se věnuje škále stylu řešení problémů pro žáky základních a středních škol. Obsah publikace Dotazník studijně profesní orientace (sebehodnocení vlastních předpokladů žáka základní a střední školy k volbě středoškolského, vyššího odborného a vysokoškolského studia a povolání) Škálový dotazník individuálního stylu řešení problémů Kariérový dotazník k volbě dalšího studia a povolání (KARDO)

      Dotazník studijně profesní orientace
    • Publikace obsahuje materiály umožňující žákům 2. stupně základní školy a starším samostatně vyhodnotit úroveň svých studijních návyků, kvalitu studijních strategií a individuální styl učení. K dispozici jsou i testy temperamentu a smyslového vnímání. Zjištěné poznatky může žák zúročit ve svém dalším vzdělávání, pedagogovi mohou pomoci při volbě efektivních výchovných a vzdělávacích strategií.

      Mapování stylu žákova učení
    • Publikace obsahuje škálové dotazníky, které jsou schopny zachytit některé charakteristické projevy sociálního chování žáků základních škol, dále dotazník školních dovedností koncipovaný pro pomoc při identifikaci vzdělávacích bariér žáků 2. stupně základních škol, ale i škol středních, zařazeny jsou také pracovní listy využitelné k diagnostice základních školních dovedností.

      Dotazníky k sebehodnocení žáka