Publikace přináší potřebnou metodiku a informace k dotazníku studijně profesní orientace a ke kariérovému dotazníku k volbě dalšího studia a povolání, které jsou určeny žákům vyšších ročníků základní a střední školy. Kromě přehledu diagnostiky kariérového poradenství s pomocí sebehodnotících škálových dotazníků obsahuje dotazníky pro žáky základních i středních škol a návod k jejich užití, zadávání a vyhodnocení. Druhá část publikace se věnuje škále stylu řešení problémů pro žáky základních a středních škol. Obsah publikace Dotazník studijně profesní orientace (sebehodnocení vlastních předpokladů žáka základní a střední školy k volbě středoškolského, vyššího odborného a vysokoškolského studia a povolání) Škálový dotazník individuálního stylu řešení problémů Kariérový dotazník k volbě dalšího studia a povolání (KARDO)
Antonín Mezera Pořadí knih





- 2018
- 2015
Mapování stylu žákova učení
- 112 stránek
- 4 hodiny čtení
Publikace obsahuje materiály umožňující žákům 2. stupně základní školy a starším samostatně vyhodnotit úroveň svých studijních návyků, kvalitu studijních strategií a individuální styl učení. K dispozici jsou i testy temperamentu a smyslového vnímání. Zjištěné poznatky může žák zúročit ve svém dalším vzdělávání, pedagogovi mohou pomoci při volbě efektivních výchovných a vzdělávacích strategií.
- 2002
Pro jaké povolání se hodím?
Jak si vybrat střední a vyšší odbornou školu a snad i budoucí povolání
- 304 stránek
- 11 hodin čtení
Druhé, aktualizované vydání. Určeno jak pro rodiče, tak učitele a výchovné poradce. Příručka pomůže poznat, k čemu dítě skutečně inklinuje, jaké jsou jeho silné stránky a jaké má předpoklady či vlohy pro různá povolání. Poradí jak se rozhodovat a vybrat pro dítě to pravé povolání, kde např. hledat informace o školách a jak se připravit na zkoušky a úspěšně je zvládnout. Pomocníkem bude i množství testů, které o osobnosti dítěte hodně napoví. (jak si vybrat střední a vyšší odbornou školu a snad i budoucí povolání).
- 1990
Soubor zábavných cvičení vhodných pro práci s dyslektiky.