Knihobot

W. Earl Jr. Sasser

    The Value Profit Chain
    Služby - cesta k úspěchu
    • Služby - cesta k úspěchu

      • 273 stránek
      • 10 hodin čtení
      4,0(1)Ohodnotit

      Uspořádání knihy je paralelní s doplňujícím svazkem "Učebnice managementu služeb", jenž obsahuje hlubší studie případů mnoha firem, o kterých se zde zmiňujeme. Tato kniha vyjadřuje hluboké přesvědčení. Je to naše přesvědčení, ale bylo ovlivněno a živeno manažery, kteří je pro rozvoj průkopnických služeb považují za podstatné.

      Služby - cesta k úspěchu
    • The Value Profit Chain

      Treat Employees Like Customers and Customers Like Employees

      • 402 stránek
      • 15 hodin čtení
      3,0(1)Ohodnotit

      Focusing on the employee-customer relationship can transform organizations into low-cost providers while achieving outstanding results. The authors, backed by thirty-one years of research, argue that employee satisfaction, loyalty, and commitment directly impact customer satisfaction and, consequently, the organization's profitability and growth. This concept, termed the value profit chain, challenges previous beliefs and emphasizes the importance of nurturing employee relationships to drive business success.

      The Value Profit Chain