Knihobot

Jiří Rezek

    6. leden 1955
    Tajná řeč těla
    Základy mezilidské komunikace
    Láska po kladensku aneb kladenský dekameron
    Zatracení parchanti
    Umění prodávat
    Jak být ještě lepším manažerem
    • 2014

      Ve své třetí knize nás Jiří Rezek opět zavádí do zemitého a drsného Kladna. Deset lechtivě erotických příběhů, ve kterých dominuje hlavně vtip, mnohdy ústící do drtivé ironie, se odehrává od 50. let minulého století po současnost. Protagonisté prožívají své milostné zápletky v Kladně, ale také na cestách do Moskvy v letech padesátých či do Egypta po roce 1989. Konce příběhů jsou často šokující a někdy dokonce nemilosrdné. První vydání.

      Láska po kladensku aneb kladenský dekameron
    • 2006

      Kniha Jiřího Rezka nás zavede do dětského domova, kde v šedesátých letech minulého století tvrdě vládnul ředitel ústavu. Zpočátku se hlavní protagonista snaží alespoň přežít, časem se mu však podaří dostat díky víře v sebe samotného z téměř beznadějného postavení. Rezkovo vyprávění je hlavně o pocitech mladého človíčka, postiženého vadou řeči, kterého si "vyhlédl" samotný šéf ústavu.

      Zatracení parchanti
    • 2003

      Stroje pro výrobu porcelánu - 1. díl

      • 70 stránek
      • 3 hodiny čtení

      Učebnice pro střední odborné školy, Technologie keramiky - část VII. Obsah: Všeobecné požadavky na strojní zařízení porcelánky, Stroje pro přípravu výrobní hmoty, Strojní zařízení vylévárny, Strojní zařízení točírny, Sušárny, Lisování.

      Stroje pro výrobu porcelánu - 1. díl
    • 2002
    • 2002

      Thienfield

      • 96 stránek
      • 4 hodiny čtení

      Rezkův „Thienfeld" je vyprávění autora na základě skutečných událostí. Své dětství prožil v šedesátých letech 20. století v kladenské čtvrti Thienfeld, která byla v té době pověstná drsným životním prostředím pro všechny jeho obyvatele. Rezek jedinečným způsobem vykresluje osudy zdejších lidí, kteří v této čtvrti žili a kteří neuvěřitelně přesně zapadají svými povahami do neutěšených thienfeldských podmínek. Rezek ve své knize nezapomíná na strasti zde prožité, nicméně silnější je láska ke všemu, co přežilo. A tím je jeho Thienfelsd se vším všudy.

      Thienfield
    • 2001

      Základy mezilidské komunikace

      • 420 stránek
      • 15 hodin čtení
      3,7(10)Ohodnotit

      Víte jak: - aktivně naslouchat a efektivně konverzovat? - informovat, zaujmout a přesvědčit? - účinně zvládnout konflikt? - přednést a připravit si veřejný projev? - vést interview nebo přijímací pohovor? - vnímat mimojazykové projevy a signály těla? Na tyto a další otázky odpovídá překlad třetího vydání publikace Josepha A. DeVita. Kniha je určena manažerům, vedoucím týmů, lektorům, personalistům, studentům, a dalším zájemcům o zdokonalování komunikačních dovedností a o rozšíření znalsotí z oboru interpersonální komunikace, komunikace v malých skupinách a veřejné komunikace. Jde o ucelený pohled na komunikaci mezi lidmi, na souvislosti komunikace s kulturními zvláštnostmi, s kritickým myšlením, s uplatňováním moci a vlivu, s rozvojem elektronické komunikace. Kniha obsahuje testy, praktická cvičení, ilustrace, rozsáhlý výkladový slovníček pojmů a bohatou bibliografií.... celý text

      Základy mezilidské komunikace
    • 2000

      Kniha vám přiblíží samotný proces prodeje a jeho přípravu a lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky. Naučí vás používat různé strategie a taktiky při prodeji tak, abyste byli schopni vybrat tu nejvhodnější pro jednání s konkrétním zákazníkem a dosáhli při jednání svých cílů. Dozvíte se, jak reagovat na problematické zákazníky, jak efektivně čelit aroganci a agresivitě při vyjednávání. Poznáte také, jak vůbec zjistit, co je vhodné zákazníkům nabízet a jakým způsobem, tak aby výsledkem byla spokojenost na straně zákazníka i prodejce. Kromě toho autorka nabízí i tipy, jak lépe prezentovat nabízené produkty, svoji práci i jak svou práci lépe řídit. Díky testům a úlohám zaměřeným na sebepoznání se zároveň dozvíte i něco o sobě a svých schopnostech. Knížku určitě ocení nejen všichni ti, kteří mají co do činění s obchodem, ale užitečně rady a tipy v ní najde každý, kdo někomu něco nabízí - svoje nápady, svoji práci, svoje schopnosti a dovednosti.

      Umění prodávat
    • 1995
    • 1995

      Jak být ještě lepším manažerem

      • 314 stránek
      • 11 hodin čtení
      4,3(7)Ohodnotit

      Vyhledávaný a osvědčený průvodce každodenní praxí manažerů různé oborové působnosti i různé úrovně řízení, praktická a netradiční ''učebnice'' všeobecného managementu v 525 tematicky – podle jednotlivých oblastí manažerské práce – utříděných zásadách přináší shrnutí zkušeností špičkových manažerů, s nimiž se autoři postupně seznámili při realizaci jednoho z nejúspěšnějších britských manažerských programů.... celý text

      Jak být ještě lepším manažerem
    • 1993

      Tajná řeč těla

      • 229 stránek
      • 9 hodin čtení
      3,7(277)Ohodnotit

      Jsou stovky knih a tisíce učených spisů o mluvě těla nebo – jak ji specialisté raději nazývají – o nonverbální komunikaci. Některé z nich jsou vysoce technicky zaměřené, několik málo je jich dosti čtivých, mnohé jsou poutavé a poučné. Mohou vám říci téměř vše, co byste chtěli vědět o řeči těla. S výjimkou té nejdůležitější věci: JAK JI POUŽÍVAT! Kniha D. Lewise se stala světovým bestsellerem. Vyšla ve více než 70 jazycích a nachází si stále nové a nové čtenáře. Také toto nejnovější české vydání je důležitým pomocníkem pro všechny, kteří vědí, že správně volenou řečí těla se dá mnohé nebo skoro všechno získat, ale v případě, že této řeči těla nerozumíme nebo ji neumíme ovládat, také hodně ztratit.

      Tajná řeč těla