Knihobot

Drew Boyd

    Drew Boyd je uznávaný odborník na inovace a marketing s více než 30 lety zkušeností v oboru. Jeho rozsáhlé znalosti se opírají o působení ve společnosti Johnson & Johnson, kde se věnoval marketingu, fúzím a akvizicím a mezinárodnímu rozvoji. Dnes Boyd sdílí své odborné znalosti prostřednictvím školení, konzultací a přednášek zaměřených na inovace, přesvědčování a sociální média. Působí také jako výkonný ředitel magisterského studijního programu v marketingu a jako asistent profesora marketingu a inovací na University of Cincinnati, čímž přispívá k rozvoji budoucích lídrů v oboru.

    Adding Prestige to Your Portfolio
    Public Relations Strategy
    Inside the Box
    • "INSIDE THE BOX answers one of the most-asked questions in corporate America: How can our organization be more creative? The authors show how "thinking inside the box" can foster greater creativity and innovation within your company or organization"--Provided by publisher.

      Inside the Box
    • Public Relations Strategy

      • 160 stránek
      • 6 hodin čtení
      3,4(24)Ohodnotit

      This volume reflects the intense discussion that is taking place on the nature of public relations and its role in developing and supporting management strategy. It is aimed at seasoned PR practitioners and students who struggle with questions concerning overall management strategy.

      Public Relations Strategy
    • Adding Prestige to Your Portfolio

      How to Use the Creative Luxury Process to Develop Products Everyone Wants

      • 216 stránek
      • 8 hodin čtení

      This guide offers a structured method for developing high-end products that captivate new customers. By aligning principles of creativity and luxury with the various stages of the customer buying journey, it provides actionable insights and strategies to enhance product appeal and drive sales.

      Adding Prestige to Your Portfolio