Knihobot

Tony Langham

    Tony Langham je uznávaný autor, jehož práce se zabývá komplexní problematikou řízení reputace. Jako zkušený poradce a podnikatel s více než 35 lety praxe se Langham věnuje obraně a budování dobrého jména firem, organizací i vlád. Jeho přístup je založen na hlubokém porozumění korporátní komunikaci a strategickému PR. Ve své prvotině nabízí vhled do budoucnosti oboru a zdůrazňuje klíčovou roli etiky a neustálé adaptace v dynamickém prostředí.

    Reputation Management
    Creepy Crawly Calypso
    • Creepy Crawly Calypso

      • 32 stránek
      • 2 hodiny čtení
      4,5(7)Ohodnotit

      Ten kinds of spiders and insects use a variety of instruments to make calypso music. Includes music, as well as notes about the insects and the instruments they play.

      Creepy Crawly Calypso
    • Reputation Management

      • 300 stránek
      • 11 hodin čtení
      4,0(4)Ohodnotit

      The book aims to give senior executives and communications professionals a guide to the importance of reputation (in terms of how positively or negatively an organisation is perceived by stakeholders such as employees, customers and members of the media), and inspire their thinking in managing reputation.

      Reputation Management