Učebnicový titul z edice Občanského a společenskovědního základu se zaměřuje na politologii, mezinárodní a evropské instituce a vztah jednotlivce k nim. Poskytuje základní přehled o problematice politologie, jejích kořenech a vývoji od starověkých říší po moderní dobu. První část učebnice seznamuje čtenáře se základními pojmy a oblastmi politologie, čímž přispívá k rozvoji politického povědomí. Druhá část se soustředí na mezinárodní organizace, evropskou integraci a fungování Evropské unie, a také se věnuje aktuálním tématům jako globalizace a trvale udržitelný rozvoj. Publikace je celobarevná a obsahuje infografiky, schémata a historické souvislosti. K tématům jsou připojeny odkazy na internet a QR kódy pro snadný přístup k multimediálním materiálům. Učebnice obsahuje výukové cíle a dovednosti, shrnutí pojmů a náměty pro samostatnou činnost. Splňuje požadavky ke státní maturitě a osnovy RVP Občanský a společenskovědní základ, což ji činí vhodnou i pro školy se zaměřením na právo.
Marek Moudrý Pořadí knih






- 2023
- 2018
Marketing : základy marketingu
- 160 stránek
- 6 hodin čtení
Vyučující má obsahově k dispozici učebnici pro studenty, která je obsahem i rozložením stránek totožná s žákovskou učebnicí. Tato komplexní příručka pro učitele zahrnuje látku obou dílů učebnic pro žáky. Navíc však obsahuje doporučené zápisy do volných úseků (zápisy v hodině) a rozšiřující učivo pro pedagoga, které lze využít k prohloubení vlastních znalostí nebo k rozšíření učiva žákům. Podstatou této učebnice je poskytnout pedagogovi co nejširší podklady pro výuku a zároveň mu nabídnout i další náměty k vedení výuky. Struktura učebnce vychází z Rámcového vzdělávacího plánu MŠMT Ekonomika a podnikání. Lze ji aplikovat i v rámci jiných RVP, které požadují zařazení výuky marketingu do školského vzdělávacího programu. Učebnice učitele obsahuje: přepis učebnice včetně doporučených zápisů, rozšiřující texty k probírané látce, příklady včetně řešení, testy včetně řešení, netradiční aktivizační metody vedoucí k pochopení výuky, opět včetně řešení.
- 2017
Prostějov - hanácký Jeruzalém
- 300 stránek
- 11 hodin čtení
Obrazová publikace mapující historické památky, současnou architekturu a jiné zajímavosti Prostějova a nejbližšího okolí. Texty v českém a anglickém jazyce.
- 2015
Marketing : základy marketingu. Díl 2.
- 80 stránek
- 3 hodiny čtení
- 2014
Politologie a člověk v mezinárodním prostředí
- 104 stránek
- 4 hodiny čtení
Politologie je velmi starou naukou, jejíž kořeny sahají až do starověkých říší. Význačného rozmachu doznala za středověku a novověku. V 19. a 20. století byly položeny základy moderní politologie, z jejíchž poznatků se čerpá i v současnosti. Politologie se dotýká všech oborů lidské činnosti a také života každého člověka. Posláním první části učebnice je poskytnout základní přehled o problematice politologie a seznámit čtenáře se základními pojmy, skutečnostmi a oblastmi politologie. Témata v učebnici přispívají k vytvoření základní podoby politického povědomí. Druhá část, "Člověk v mezinárodním prostředí" se zabývá strukturami mezinárodních organizací, evropskou integrací a poznáním Evropské unie a principů na kterých funguje. Neopomíjí ani současná žhavá témata, jako je globalizace, konzumní společnost nebo trvale udržitelný rozvoj. Titul zohledňuje stanovený obsah učiva vycházející z RVP Občanský a společenskovědní základ. Učivo však bude vyhovovat i těm školám, které mají ve vzdělávacím plánu zařazenu výuku práva.
- 2012
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.
- 2012
Občanský a společenskovědní základ. Politologie, člověk v mezinárodním prostředí
- 104 stránek
- 4 hodiny čtení




![Marketing : základy marketingu. Díl 1., [Učebnice studenta]](https://rezised-images.knhbt.cz/1920x1920/58043223.jpg)
