Knihobot

Tom Markert

    Tom Markert
    You Can't Win a Fight with Your Client
    The Nightmare Man
    Zákazník má vždy pravdu: A dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb
    • 2012

      Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Autor zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka - počínaje pravidlem "znát své produkty", přes pravidlo "nikdy neříkat ne", až po "požádat o pomoc, pokud ji potřebujete" - a samozřejmě - vždy uznat, že má zákazník pravdu. Přečtěte si Markertova pravidla, používejte je každý den a sledujte, jak vaše obchody a kariéra vzkvétají!

      Zákazník má vždy pravdu: A dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb