Knihobot

Otto Eibl

    Otto Eibl
    Krajské volby 2008
    Marketing politických kampaní
    Krajské volby 2016
    Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2017
    Teorie a metody politického marketingu
    Volební komplexy zemí V4: Studie k pojetí víceúrovňového volebního prostoru

    Mgr. Otto Eibl, Ph.D. působí na Katedře politologie Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně. Je také odborným asistentem Mezinárodního politologického ústavu, výzkumného pracoviště na této fakultě.

    Na odborné úrovni se zaměřuje především na politickou komunikaci, politický marketing či teorii racionální volby.

    V roce 2011 úspěšně obhájil svoji disertační práci s názvem „Issues v české politice“, ve které si určil za cíl zmapovat politický prostor a hlavní témata politického konfliktu v České republice před volbami v roce 2006 a v období 2006-2008. Tuto práci následně publikoval.

    Je však také spoluautorem celé řady dalších odborných publikací, z poslední doby zmiňme například knihy Marketing politických kampaní nebo Teorie a metody politického marketingu.

    politickymarketing.com