Knihobot

Antonín Pavlíček

    1. leden 1977
    Antonín Pavlíček
    Nová média a sociální sítě
    Moderní informatika
    Bussines Intelligence v podnikové praxi
    Základy moderní informatiky
    Nová média a web 2.0
    • Nová média a web 2.0

      • 118 stránek
      • 5 hodin čtení
      5,0(1)Ohodnotit

      Skripta určená pro inženýrské studium na VŠE v Praze. Text shrnuje charakteristické rysy tzv. nových médií, trendy i problémy spojené s jejich nástupem. Obšírně se zabývá prostředím webu 2.0, které umožnuje aktivní spolupráci uživatelů.

      Nová média a web 2.0
    • Bussines Intelligence v podnikové praxi

      • 276 stránek
      • 10 hodin čtení

      Business intelligence (BI) je v současnosti jednou z nejperspektivnějších oblastí podnikové informatiky. Je to dáno díky jejím možnostem efektivní podpory řídicích, tedy analytických, plánovacích a rozhodovacích aktivit podnikových manažerů a specialistů, čímž přispívá ke zkvalitňování práce podnikového managementu a tedy i zvyšování konkurenceschoopnosti podniku. Kniha přináší ve dvanácti kapitolách vše potřebné pro úspěšnou činnost v oblasti business intelligence v podniku.

      Bussines Intelligence v podnikové praxi
    • Moderní informatika

      • 184 stránek
      • 7 hodin čtení
      4,0(1)Ohodnotit

      Lidé se s informačními technologiemi setkávají v různých rovinách, informační gramotnost je předpokladem úspěšného absolvování škol i úspěšného vykonávání pracovních činností. Znalost principu fungování informačních technologií je předpokladem jejich správného používání. Jednotlivé kapitoly (O počítačích; Algoritmy; Software; Databázové systémy; Internet; Sociální sítě; Nová média atd.) vysvětlují principy použití informačních technologií a umožňují čtenářům správnou orientaci v problematice.

      Moderní informatika
    • Kniha se zabývá tématikou nových médií, webu druhé generace a sociálních sítí. Rozebírá teoretické koncepty nových médií a diskutuje jejich praktické aplikace. Skripta jsou určena pro studenty Vysoké školy ekonomické v Praze.

      Nová média a sociální sítě