Knihobot

Harry Beckwith

    Harry Beckwith je autorem bestsellerů, jejichž díla jsou celosvětově uznávaná pro své pronikavé postřehy do oblasti marketingu a brandingu. Jeho práce se zaměřují na strategické myšlení a budování silných značek, což z něj činí respektovanou autoritu v oboru. Beckwithovy knihy, přeložené do mnoha jazyků, nabízejí praktické rady pro firmy všech velikostí, od začínajících start-upů po globální korporace. Jeho přednášky jsou vyhledávané pro svou srozumitelnost a inspirativní přístup.

    Harry Beckwith
    The Invisible Touch
    The Invisible Promise: A Field Guide to Marketing in an Upside-Down World
    Unthinking
    You, Inc. : the art of selling yourself
    What clients love : a field guide to growing your business
    Jak prodat neviditelné : průvodce moderním marketingem
    Harry Beckwith je zakladatel společnosti Beckwith Advertising and Marketing a spolupracoval se čtyřmi ze stovky nejlepších amerických firem, devíti společnostmi uvedenými v prestižním katalogu Fortune 500 a celou řadou menších firem a nově vznikajících rizikových podniku. Beckwith, člen sdružení Phi Beta Kappa, absolvent stanfordské univerzity, bývalý supervisor jedné z nejváženějších amerických reklamních agentur a vítěz Effie Americké marketingové asociace také přednáší na univerzitě v Minnesotě a St. Thomas v Minneapolis, kde žije se svou ženou Susan a dětmi Harrym, Willem, Colem a Cooperem.
    kniha