Spotřebitelský trh je přesycen a zákazníci odolní vůči reklamě. Už nestačí jen uvádět nové značky na tytéž trhy, byť jsou sebelépe analyzovány a segmentovány. Vítězové vytvářejí nové trhy, nové produkty, povzbuzují nové potřeby zákazníků. Autoři dávají marketingovým profesionálům do rukou praktický návod a nástroje, jak překročit rámec existujících trhů. Doplňují klasický marketing o metody, jejichž využitím lze dospět k novým, často převratným a vítězným myšlenkám, iniciovat zrod nových produktů nebo radikálně nového užití stávajících produktů.
Fernando Trias de Bes Pořadí knih
Fernando Trias de Bes je španělský autor, který se zabývá širokou škálou témat, od ekonomiky a inovací po beletrii. Jeho díla zkoumají klíčové aspekty podnikání, tvůrčího myšlení a lidské povahy. Využívá svou expertízu v ekonomii k tomu, aby na pozadí poutavých příběhů nabídl čtenářům hlubší porozumění světu. Jeho styl se vyznačuje jasným vyjadřováním a schopností propojit složité myšlenky s univerzálními lidskými zkušenostmi, což z něj činí významného hlasatele v oblasti své odbornosti i v literatuře.







- 2006
- 2004
Spotřebitelský trh je přesycen a zákazníci odolní vůči reklamě. Už nestačí jen uvádět nové značky na tytéž trhy, byť jsou sebelépe analyzovány a segmentovány. Vítězové vytvářejí nové trhy, nové produkty, povzbuzují nové potřeby zákazníků. Autoři dávají marketingovým profesionálům do rukou praktický návod a nástroje, jak překročit rámec existujících trhů. Doplňují klasický marketing o metody, jejichž využitím lze dospět k novým, často převratným a vítězným myšlenkám, iniciovat zrod nových produktů nebo radikálně nového užití stávajících produktů.