Knihobot

Fernando Trias de Bes

    1. leden 1967

    Fernando Trias de Bes je španělský autor, který se zabývá širokou škálou témat, od ekonomiky a inovací po beletrii. Jeho díla zkoumají klíčové aspekty podnikání, tvůrčího myšlení a lidské povahy. Využívá svou expertízu v ekonomii k tomu, aby na pozadí poutavých příběhů nabídl čtenářům hlubší porozumění světu. Jeho styl se vyznačuje jasným vyjadřováním a schopností propojit složité myšlenky s univerzálními lidskými zkušenostmi, což z něj činí významného hlasatele v oblasti své odbornosti i v literatuře.

    Fernando Trias de Bes
    Šťastie - Kľúč k úspechu
    Der Zeitverkäufer
    El libro prohibido de la economía
    Good luck: Create the conditions for success in life & business
    Inovativní marketing
    Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků
    • 2006

      Spotřebitelský trh je přesycen a zákazníci odolní vůči reklamě. Už nestačí jen uvádět nové značky na tytéž trhy, byť jsou sebelépe analyzovány a segmentovány. Vítězové vytvářejí nové trhy, nové produkty, povzbuzují nové potřeby zákazníků. Autoři dávají marketingovým profesionálům do rukou praktický návod a nástroje, jak překročit rámec existujících trhů. Doplňují klasický marketing o metody, jejichž využitím lze dospět k novým, často převratným a vítězným myšlenkám, iniciovat zrod nových produktů nebo radikálně nového užití stávajících produktů.

      Inovativní marketing
    • 2004

      Spotřebitelský trh je přesycen a zákazníci odolní vůči reklamě. Už nestačí jen uvádět nové značky na tytéž trhy, byť jsou sebelépe analyzovány a segmentovány. Vítězové vytvářejí nové trhy, nové produkty, povzbuzují nové potřeby zákazníků. Autoři dávají marketingovým profesionálům do rukou praktický návod a nástroje, jak překročit rámec existujících trhů. Doplňují klasický marketing o metody, jejichž využitím lze dospět k novým, často převratným a vítězným myšlenkám, iniciovat zrod nových produktů nebo radikálně nového užití stávajících produktů.

      Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků