Knihobot

Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků

Hodnocení knihy

4,0(1)Ohodnotit

Více o knize

Spotřebitelský trh je přesycen a zákazníci odolní vůči reklamě. Už nestačí jen uvádět nové značky na tytéž trhy, byť jsou sebelépe analyzovány a segmentovány. Vítězové vytvářejí nové trhy, nové produkty, povzbuzují nové potřeby zákazníků. Autoři dávají marketingovým profesionálům do rukou praktický návod a nástroje, jak překročit rámec existujících trhů. Doplňují klasický marketing o metody, jejichž využitím lze dospět k novým, často převratným a vítězným myšlenkám, iniciovat zrod nových produktů nebo radikálně nového užití stávajících produktů.

Nákup knihy

Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků, Philip Kotler, Fernando Trias de Bes

Jazyk
Rok vydání
2004
product-detail.submit-box.info.binding
(pevná),
Stav knihy
Velmi dobrá
Cena
69 Kč

Doručení

Platební metody

4,0
Velmi dobrá
1 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.