Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků
Autoři
- Hodnocení knihy
Více o knize
Spotřebitelský trh je přesycen a zákazníci odolní vůči reklamě. Už nestačí jen uvádět nové značky na tytéž trhy, byť jsou sebelépe analyzovány a segmentovány. Vítězové vytvářejí nové trhy, nové produkty, povzbuzují nové potřeby zákazníků. Autoři dávají marketingovým profesionálům do rukou praktický návod a nástroje, jak překročit rámec existujících trhů. Doplňují klasický marketing o metody, jejichž využitím lze dospět k novým, často převratným a vítězným myšlenkám, iniciovat zrod nových produktů nebo radikálně nového užití stávajících produktů.
Vydání
2004
Stav
- Jako nová285 Kč
- Dobrá271 Kč
- PoškozenáVyprodáno
Nákup knihy
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 271 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023
Skladem máme celkem knihy Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků (2004).