Knihobot

Hana Srpová

    Knížka o reklamě
    Od informace k reklamě
    • 2008

      V prvních třech kapitolách jsou rozebrány základní termíny - komunikace, masová komunikace, komunikační média, marketingová komunikace a marketingový komunikační mix. Čtvrtá kapitola se soustřeďuje na propagaci. Pátá kapitola se věnuje jednotlivým druhům reklamy. Šestá je o struktuře reklamního komunikátu. Další se zabývá stylem reklamy. Osmá uvádí základní jazykové charakteristiky a podrobně se jim autorka věnuje v deváté a desáté kapitole. Další kapitoly jsou věnovány typickým strategiím (využití aluzí a citátů, frazeologie…). Ve třinácté kapitole je rozebrán odborný styl v české reklamě, v následující kapitole umělecký styl. Poslední dvě kapitoly se věnují jazyku a stylu reklamních letáků a katalogů.

      Knížka o reklamě
    • 2007

      Od informace k reklamě

      • 271 stránek
      • 10 hodin čtení
      5,0(2)Ohodnotit

      Monografie přispívá k analýze současného českého reklamního a žurnalistického diskurzu, všímá si některých strategií a prostředků (verbálních i neverbálních), jimiž tyto diskurzy realizují svá persvazivní a manipulativní působení na masového adresáta. Jednotlivá zjištění i závěry jsou demonstrovány pomocí příkladů z rozsáhlé rešerše komunikátů reklamních i žurnalistických (především z publicistiky na politická témata). K publikaci lze zakoupit CD s ukázkami reklamních spotů. Kniha vyšla i v anglické verzi: PERSUASION THROUGH WORDS AND IMAGES

      Od informace k reklamě