Soubor cvičení pro rozvoj vnímání a poznávání, který učitelům i rodičům umožňuje vybrat takovou činnost, která je pro dítě účelná, protože odpovídá jeho úrovni rozvoje jednotlivých funkcí a přispívá k nápravě příslušné specifické poruchy učení. V úvodu autorka popisuje, jak s cvičeními pracovat, a stručně vysvětluje problematiku jednotlivých specifických poruch učení, kterými se cvičení zabývají. Kniha navazuje na publikaci Teorie, diagnostika a náprava specifických poruch učení.
Věra Pokorná Knihy






Soubor cvičení a pracovních listů pro děti v předškolním roce a 1. ročníku ZŠ.
Soubor volných pracovních listů s úkoly, které testují stádium rozvoje předškolních dovedností - v tomto případě zejména zrakového vnímání.
Rozvoj vnímání a poznávání 1
- 88 stránek
- 4 hodiny čtení
Soubor pracovních listů zaměřených na rozvoj vnímání a poznávání navazuje na metodickou příručku Cvičení pro děti se specifickými poruchami učení a dává pracovníkům pedagogicko-psychologických poraden, speciálně pedagogických center a především učitelům a rodičům dětí možnost provádět s dětmi bez dlouhé přípravy jednotlivá cvičení. Pracovní listy jsou určeny především dětem se specifickými poruchami učení, ale pomohou rozvíjet vnímání a poznávání i dětem zdravým.
Rozvoj vnímání a poznávání
- 88 stránek
- 4 hodiny čtení
Inkluzivní a kognitivní edukace
- 388 stránek
- 14 hodin čtení
Sborník z konference věnované problematice inkluzivního a integrovaného vzdělávání žáků s nejrůznějšími formami postižení či znevýhodnění.
Poruchy chování u dětí a jejich náprava
- 68 stránek
- 3 hodiny čtení