Knihobot

Václav Svoboda

    25. září 1940
    Srdce bije pro basketbal
    Výparná tepla kapalin
    Do druhé pětiletky
    Public relations moderně a účinně
    Young Indiana Jones a hrobka hrůzy
    Vrtulníky
    • Publikace pojednává o letadlech s rotujícími křídly. Popisuje princip fungování, rozdělení na jednotlivé kategorie, historii a vývoj do 70. let 20. století, použití v ozbrojených silách a civilním provozu. V závěrečné kapitole je přehled nejpoužívanějších typů své doby a tabulka technických dat jednotlivých typů.

      Vrtulníky
    • Young Indiana Jones a hrobka hrůzy

      • 93 stránek
      • 4 hodiny čtení
      4,1(24)Ohodnotit

      Malému Indiana Jonesovi něco vrtá hlavou. Kde získal malý tulák zlatý prsten neoředstavitelné ceny? Proč německý archeolog tvrdí, že faraonova hrobka je prázdná? Co se skrývá za dvířky do propadliště v Údolí králů?Odpovědi na otázky mohou stát Indiho život.

      Young Indiana Jones a hrobka hrůzy
    • Komplexní publikace se podrobně zabývá jednou z nejdůležitějších oblastí marketingové komunikace každé společnosti - public relations. PR manažeři firem i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), manažeři PR agentur, tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace v knize najdou praktické postupy a návody, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace, přes komunikační management, krizovou komunikaci a interní a externí PR, až po lobbying, ucelené akce jako konference a společensky reprezentativní akce, events a sociální sponzoring, práci s médii, corporate publishing a PR online. Dozví se také, jak účinně řídit PR v neziskových a příspěvkových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi a jak fungují PR agentury. Začínající PR manažeři a studenti v knize získají velmi podrobně zpracovaný pohled na obor PR, vysvětlení základních pojmů a přiblížení problematiky na zajímavých příkladech z české i mezinárodní praxe. Zkušenější manažeři PR si mohou ověřit své zkušenosti, rozšířit znalosti a získat inspiraci pro další práci. Kniha je výjimečná komplexním zpracování tematiky PR a zohledněním českého prostředí a české praxe.

      Public relations moderně a účinně