Václav Svoboda Pořadí knih






- 2018
- 2017
- 2006
Komplexní publikace se podrobně zabývá jednou z nejdůležitějších oblastí marketingové komunikace každé společnosti - public relations. PR manažeři firem i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), manažeři PR agentur, tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace v knize najdou praktické postupy a návody, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace, přes komunikační management, krizovou komunikaci a interní a externí PR, až po lobbying, ucelené akce jako konference a společensky reprezentativní akce, events a sociální sponzoring, práci s médii, corporate publishing a PR online. Dozví se také, jak účinně řídit PR v neziskových a příspěvkových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi a jak fungují PR agentury. Začínající PR manažeři a studenti v knize získají velmi podrobně zpracovaný pohled na obor PR, vysvětlení základních pojmů a přiblížení problematiky na zajímavých příkladech z české i mezinárodní praxe. Zkušenější manažeři PR si mohou ověřit své zkušenosti, rozšířit znalosti a získat inspiraci pro další práci. Kniha je výjimečná komplexním zpracování tematiky PR a zohledněním českého prostředí a české praxe.
- 2005
Základy public relations
- 152 stránek
- 6 hodin čtení
- 2004
Propagační kampaně v marketingových komunikacích
- 78 stránek
- 3 hodiny čtení
- 2003
- 1992
Young Indiana Jones a hrobka hrůzy
- 93 stránek
- 4 hodiny čtení
Malému Indiana Jonesovi něco vrtá hlavou. Kde získal malý tulák zlatý prsten neoředstavitelné ceny? Proč německý archeolog tvrdí, že faraonova hrobka je prázdná? Co se skrývá za dvířky do propadliště v Údolí králů?Odpovědi na otázky mohou stát Indiho život.
- 1985
- 1983





