Václav Svoboda Pořadí knih






- 2018
- 2017
- 2006
Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. PR manažeři firem a PR agentur i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace se v knize dozvědí, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistí také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury.
- 2005
Základy public relations
- 152 stránek
- 6 hodin čtení
- 2004
Propagační kampaně v marketingových komunikacích
- 78 stránek
- 3 hodiny čtení
- 1992
Young Indiana Jones a hrobka hrůzy
- 93 stránek
- 4 hodiny čtení
Malému Indiana Jonesovi něco vrtá hlavou. Kde získal malý tulák zlatý prsten neoředstavitelné ceny? Proč německý archeolog tvrdí, že faraonova hrobka je prázdná? Co se skrývá za dvířky do propadliště v Údolí králů?Odpovědi na otázky mohou stát Indiho život.
- 1985
- 1983
- 1979
Publikace pojednává o letadlech s rotujícími křídly. Popisuje princip fungování, rozdělení na jednotlivé kategorie, historii a vývoj do 70. let 20. století, použití v ozbrojených silách a civilním provozu. V závěrečné kapitole je přehled nejpoužívanějších typů své doby a tabulka technických dat jednotlivých typů.




