Jan Bloudek Pořadí knih




- 2017
- 2014
Spojovat či rozdělovat?
- 256 stránek
- 9 hodin čtení
Organizování, koordinování a sdílení informací Aby manažeři dosahovali požadovaných výsledků, je nutné, aby umožnili pracovníkům efektivně organizovat a koordinovat své úkoly a získávat a sdílet potřebné informace pro rozhodování. Tým lektorů TC Business School se ve své nejnovější publikaci zabývá organizační strukturou firmy, tedy možnostmi, jak ve firmě co nejefektivněji rozdělovat úkoly a koordinovat provádění i výstupy práce. Proces organizování a koordinování pojímají jako významný manažerský úkol.
- 2013
Rozumíte svým zákazníkům?
- 212 stránek
- 8 hodin čtení
Klíčem k úspěchu každé firmy je získat a udržet si dobré zákazníky, proto je právě marketing tak důležitou oblastí manažerské práce. Marketing je ale také slovo, které v mnoha lidech vzbuzuje dojem něčeho složitého, co je vyhrazeno pouze odborníkům. Často se také vnímání marketingu zužuje na jeho nejviditelnější projev – reklamu. Autoři – lektoři TC Business School – přicházejí s praktickými, podnětnými a užitečnými opatřeními a metodami, názorně vysvětlují klíčové součásti marketingu a ukazují, jak do nich zapojit všechny pracovníky ve firmě.
- 2013
V pořadí již čtvrtá kniha ediční řady "Action Learning – praktický management" osvědčeného autorského kolektivu TC Business School charakterizuje vliv kultur organizací i prostředí, v němž organizace pracují. Kultura je v této publikaci pojata jako soubor hodnot a norem, které určují, jak se lidé uvnitř organizací nebo na jejich trzích chovají, jaké mají návyky a jaké jsou jejich pohledy na svět kolem sebe, například zda svět považují spíše za místo nebezpečné a pak se spíše svým chováním jeho vlivům brání, nebo zda svět spíše vidí jako paletu příležitostí, s nimiž si lze hrát a vytvářet tak nové hodnotné produkty. Autoři se snaží najít odpověď na otázku, do jaké míry může kultura – jak organizační, tak národní – ovlivnit výsledky manažerského jednání, jak docílit, aby organizace měla stále k dispozici dostatek lidských zdrojů vybavených příslušnými kompetencemi, jak vhodné pracovníky vybírat, řídit jejich výkony a motivovat je.