Dušan Pavlů Pořadí knih






- 2019
- 2017
Kniha se u nás poprvé zabývá historií marketingových komunikací v Československu v první polovině minulého století, kdy dominantní místo v této oblasti zaujímal Reklamní klub československý. V osmi kapitolách se zkušenému autorovi podařilo zachytit velmi širokou činnost existence Reklubu, jeho úspěchy i problémy, ale především jeho přínos pro vývoj československé reklamy a marketingové komunikace (knihy o reklamě, analýzy výnosnosti reklamy pro zadavatele, bohatá přednášková činnost Reklubu, jeho aktivity v době před okupací českých zemí atd.). Inspirativní mozaika z dějin reklamy u nás je v mnohém aktuální i dnes.
- 2010
Veletrhy a výstavy
- 380 stránek
- 14 hodin čtení
Veletrhy a výstavy: kultura, komunikace, multimedialita, marketing Kniha analyzuje veletrhy a výstavy v minulosti a současnosti, zdůrazňuje komunikační roli veletrhů a přináší jak organizátorům veletrhů, tak těm, kteří se jich aktivně zúčastní, mnoho užitečných rad a podnětů jak svou účast zlepřit a dosáhnout konkurenčních výhod.
- 2009
Marketingové komunikace a jejich nové formy
- 199 stránek
- 7 hodin čtení
- 2007
Marketingové komunikace a konkurence
- 172 stránek
- 7 hodin čtení
- 2006
Marketingové komunikace a výzkum
- 198 stránek
- 7 hodin čtení
- 2005
Marketingové komunikace a média
- 168 stránek
- 6 hodin čtení






