Knihobot

Steve Jackson

    20. květen 1951

    Steve Jackson je americký herní designér, jehož výtvory zahrnují RPG hru GURPS a karetní hru Munchkin.

    Tajemství Salamonisu
    Magie: Sedm mystických Hadů
    Pekelný dům (gamebook)
    Magie 4. Koruna králů
    Magie: Napříč Shamutantskou pahorkatinou
    Magie. 2. sv., Kharé-bašta zla
    • Pouze statečný válečník nebo mocný mág jako ty se dokáže postavit nepředstavitelným nebezpečím, která v tomto městě číhají na neopatrné. Budeš potřebovat veškerý svůj důvtip, abys přežil hrůzy před sebou a vyřešil všechny hádanky, které tě mohou přivést k úspěchu – nebo záhubě. Dvě kostky, tužka a guma je vše, co k tomuto dobrodružství potřebuješ. Ty sám budeš rozhodovat, kterou cestu si vybrat, jaké nebezpečí riskovat a s kterými příšerami se dát do boje. Společně se všemi kouzly, která budeš potřebovat, je možné Kharé – bašta zla hrát jako samostatné dobrodružství nebo jako součást celé ságy. Vydalo nakladatelství Perseus.

      Magie. 2. sv., Kharé-bašta zla
    • Pátrání po legendární Koruně králů tě zavede do Shanutantských hor. Hemží se to zde nepřátelskými bytostmi, krvežíznivými monstry a tvory bez zákona. Země je protkána léčkami a pastmi, čekajícími na neopatrné poutníky. Podaří se ti bezpečně projít horami a dosáhnout druhé části svého putování – nebo při průchodu zahyneš! Společně se všemi kouzly, která budeš potřebovat, může být dobrodružství Shamutantských hor hráno jak samostatná kniha, tak jako součást celé ságy. Vydalo nakladatelství Perseus.

      Magie: Napříč Shamutantskou pahorkatinou
    • Magie 4. Koruna králů

      • 370 stránek
      • 13 hodin čtení
      4,5(39)Ohodnotit

      Na konci své dlouhé výpravy čelíš nepoznaným nástrahám Mampangské pevnosti. Uvnitř této bašty se skrývá Koruna králů – prapůvodní důvod tvé cesty. Ale pozor! Pokud se ti nepodařilo eliminovat sedm mystických Hadů, tvůj příchod je již očekáván… Dvě kostky, tužka a guma je vše, co k tomuto dobrodružství potřebuješ. Ty sám budeš rozhodovat, kterou cestu si vybrat, jaké nebezpečí riskovat a s kterými příšerami se dát do boje. Společně se všemi kouzly, která budeš potřebovat, je Korunu králů možné hrát jako samostatné dobrodružství plné kouzel ze závěrečné Knihy kouzel, nebo jako završení celé série Magie.

      Magie 4. Koruna králů
    • Pekelný dům (gamebook)

      • 186 stránek
      • 7 hodin čtení
      4,5(170)Ohodnotit

      Venku zuří bouře a tvou jedinou nadějí je úkryt – podivný zchátralý dům, který zahlédneš v dálce. Jenže hledání útočiště v tomto místě tě přivede k dobrodružství, při kterém běhá mráz po zádech a v žilách tuhne krev. Děsiví obyvatelé pekelného domu tě budou strašit navždy. Kdo ví, kolik nešťastných poutníků už v jeho hrůzných zdech zahynulo? Podaří se ti v něm přežít noc?

      Pekelný dům (gamebook)
    • 4,3(40)Ohodnotit

      Sedm smrtících mystických Hadů uhání před tebou, aby zpravili arcimága o tvém příchodu. Podaří se ti je polapit dříve? Dvě kostky, tužka a guma je vše, co k tomuto dobrodružství potřebuješ. Ty sám budeš rozhodovat, kterou cestu si vybrat, jaké nebezpečí riskovat a s kterými příšerami se dát do boje. Společně se všemi kouzly, která budeš potřebovat, je možné Sedm mystických Hadů hrát jako samostatné dobrodružství nebo jako součást celé ságy.

      Magie: Sedm mystických Hadů
    • Napůl příběh, napůl hry - ryzí dobrodružství! Máš všechny předpoklady k tomu, stát se hrdinou? Na cestě do prastarého města Salamonis za účelem zbohatnout si musíš zvolit, zda se přidáš k Silnorukým a budeš doprovázet kupecké karavany, křižující Alansií, nebo se vydáš studovat v proslulé Síni učení. Vstoupíš do Bu FonFenu, při pátrání po kotlíkovém bejlí, nebo zbavíš Důl krále Šalamouna záškodníků, kteří ho sužují? Přivedeš kardinála Zyna před soud, nebo se vydáš hledat roh černého jednorožce? A kdo je vlastně Chvějící se muž a co má společného se záhadou křičícího nebe? Je jen na tobě, abys odhalil všechna tajemství Salamonisu!

      Tajemství Salamonisu
    • Agglax, Stínový démon, shromažďuje armádu nemrtvých válečníků, aby si podrobil Alansii.Ty jsi byl vyslán z Fangu s více než dvěma stovkami zkušených bojovníků; vydáváte se na východ, abyste se střetli s nepřítelem. Ale stínový démon není z tohoto světa a k jeho zničení je zapotřebí zvláštní moc. Čím více času budeš k získání této moci potřebovat, tím silnější se mezitím stane.

      Fighting fantasy (12., 16., 18., 36. díl)
    • Pátrání po legendární Koruně králů tě zavede do Shanutantských hor. Hemží se to zde nepřátelskými bytostmi, krvežíznivými monstry a tvory bez zákona. Země je protkána léčkami a pastmi, čekajícími na neopatrné poutníky. Podaří se ti bezpečně projít horami a dosáhnout druhé částisvého putování – nebo při průchodu zahyneš! Společně se všemi kouzly, která budeš potřebovat, může být dobrodružství Shamutantských hor hráno jak samostatná kniha, tak jako součást celé ságy. Vydalo nakladatelství Perseus.

      Magie. Napříč Shamutantskou pahorkatinou
    • Upírova hrobka

      • 176 stránek
      • 7 hodin čtení
      4,2(30)Ohodnotit

      Jsi zkušený dobrodruh, který cestuje po ledových horách Mauristatie a hledá bohatství... avšak z toho, co nalezneš, ti tuhne krev v žilách. Náhodou objevíš děsivé tajemství místních vesničanů. Dokážeš je osvobodit od hrůzné tyranie krvežíznivého hraběte nebo se také staneš obětí strašlivého osudu?

      Upírova hrobka