Knihobot

Steve Jackson

    20. květen 1951

    Steve Jackson je americký herní designér, jehož výtvory zahrnují RPG hru GURPS a karetní hru Munchkin.

    Upírova hrobka
    Magie: Sedm mystických Hadů
    Pekelný dům (gamebook)
    Magie 4. Koruna králů
    Magie: Napříč Shamutantskou pahorkatinou
    Magie. 2. sv., Kharé-bašta zla
    • Magie. 2. sv., Kharé-bašta zla

      • 250 stránek
      • 9 hodin čtení
      4,7(59)Ohodnotit

      Pouze statečný válečník nebo mocný mág jako ty se dokáže postavit nepředstavitelným nebezpečím, která v tomto městě číhají na neopatrné. Budeš potřebovat veškerý svůj důvtip, abys přežil hrůzy před sebou a vyřešil všechny hádanky, které tě mohou přivést k úspěchu – nebo záhubě. Dvě kostky, tužka a guma je vše, co k tomuto dobrodružství potřebuješ. Ty sám budeš rozhodovat, kterou cestu si vybrat, jaké nebezpečí riskovat a s kterými příšerami se dát do boje. Společně se všemi kouzly, která budeš potřebovat, je možné Kharé – bašta zla hrát jako samostatné dobrodružství nebo jako součást celé ságy. Vydalo nakladatelství Perseus.

      Magie. 2. sv., Kharé-bašta zla
    • Pátrání po legendární Koruně králů tě zavede do Shanutantských hor. Hemží se to zde nepřátelskými bytostmi, krvežíznivými monstry a tvory bez zákona. Země je protkána léčkami a pastmi, čekajícími na neopatrné poutníky. Podaří se ti bezpečně projít horami a dosáhnout druhé části svého putování – nebo při průchodu zahyneš! Společně se všemi kouzly, která budeš potřebovat, může být dobrodružství Shamutantských hor hráno jak samostatná kniha, tak jako součást celé ságy.

      Magie: Napříč Shamutantskou pahorkatinou
    • Magie 4. Koruna králů

      • 370 stránek
      • 13 hodin čtení
      4,5(39)Ohodnotit

      Na konci své dlouhé výpravy čelíš nepoznaným nástrahám Mampangské pevnosti. Uvnitř této bašty se skrývá Koruna králů – prapůvodní důvod tvé cesty. Ale pozor! Pokud se ti nepodařilo eliminovat sedm mystických Hadů, tvůj příchod je již očekáván… Dvě kostky, tužka a guma je vše, co k tomuto dobrodružství potřebuješ. Ty sám budeš rozhodovat, kterou cestu si vybrat, jaké nebezpečí riskovat a s kterými příšerami se dát do boje. Společně se všemi kouzly, která budeš potřebovat, je Korunu králů možné hrát jako samostatné dobrodružství plné kouzel ze závěrečné Knihy kouzel, nebo jako završení celé série Magie.

      Magie 4. Koruna králů
    • Pekelný dům (gamebook)

      • 186 stránek
      • 7 hodin čtení
      4,5(170)Ohodnotit

      Venku zuří bouře a tvou jedinou nadějí je úkryt – podivný zchátralý dům, který zahlédneš v dálce. Jenže hledání útočiště v tomto místě tě přivede k dobrodružství, při kterém běhá mráz po zádech a v žilách tuhne krev. Děsiví obyvatelé pekelného domu tě budou strašit navždy. Kdo ví, kolik nešťastných poutníků už v jeho hrůzných zdech zahynulo? Podaří se ti v něm přežít noc?

      Pekelný dům (gamebook)
    • Magie: Sedm mystických Hadů

      • 230 stránek
      • 9 hodin čtení
      4,3(40)Ohodnotit

      Sedm smrtících mystických Hadů uhání před tebou, aby zpravili arcimága o tvém příchodu. Podaří se ti je polapit dříve? Dvě kostky, tužka a guma je vše, co k tomuto dobrodružství potřebuješ. Ty sám budeš rozhodovat, kterou cestu si vybrat, jaké nebezpečí riskovat a s kterými příšerami se dát do boje. Společně se všemi kouzly, která budeš potřebovat, je možné Sedm mystických Hadů hrát jako samostatné dobrodružství nebo jako součást celé ságy.

      Magie: Sedm mystických Hadů
    • Upírova hrobka

      • 176 stránek
      • 7 hodin čtení
      4,2(30)Ohodnotit

      Jsi zkušený dobrodruh, který cestuje po ledových horách Mauristatie a hledá bohatství... avšak z toho, co nalezneš, ti tuhne krev v žilách. Náhodou objevíš děsivé tajemství místních vesničanů. Dokážeš je osvobodit od hrůzné tyranie krvežíznivého hraběte nebo se také staneš obětí strašlivého osudu?

      Upírova hrobka
    • Půlnoční lupič

      • 164 stránek
      • 6 hodin čtení
      4,2(45)Ohodnotit

      Jsi adeptem zlodějské gildy v přístavu Blacksand. Dnešní noc tě čeká zkouška – vyvrcholení tvého tréninku. Tvým úkolem je najít a ukrást drahokam nesmírné ceny, Oko baziliška a dovednosti, kterým ses naučil, přitom budou prověřeny až do krajnosti! V temných uličkách a zákoutích tohoto zlověstného města tě čeká mnoho hrůz. Budeš schopen splnit svůj nebezpečný úkol? Než se rozední, musíš dokázat, co v tobě je…

      Půlnoční lupič
    • Talisman smrti

      • 196 stránek
      • 7 hodin čtení
      4,1(50)Ohodnotit

      Temné síly se snaží uvolnit hrůznou moc Zla, ale nemohou své dílo dokončit bez legendárního Talismanu Smrti. Zdá se, že snad celý Orb pátrá po Talismanu a naneštěstí Ty jsi ten, kdo jej má v držení. Tvým úkolem je zničit ďábelský Talisman dřív, než tě služebníci Smrti dostihnou. Ale buď opatrný! Času je málo...

      Talisman smrti
    • Celý život jsi slýchal o bažinách škorpiónů, protkané zrádnými cestičkami a stezkami, vedoucími přímo do náručí jejich zlovolných obyvatel. Jediné šlápnutí vedle znamená jistou, pomalou smrt. Avšak nyní močál skrývá také bohatství a slávu – a této výzvě tvým schopnostem nemůžeš odolat…

      V bažinách škorpiónů
    • Tesáky běsu

      • 180 stránek
      • 7 hodin čtení
      4,0(17)Ohodnotit

      Oheň kamenných Strážců musí být znovu zapálen! Maličké Zamarrské království hlídá šestice mohutných kamenných draků. Jejich ohnivý dech však byl uhašen. Nyní Zamarru obléhá Ostragoth Ukrutný a jeho nekonečné hordy. Jejich cílem je zničit dvanáct čarodějů z Řádu mágů a rozšířit po celém Khulu zlo černokněžníka Jaxarta! Oheň Strážců musí být znovu zapálen, aby získali svou bývalou slávu – a právě Ty ses k tomuto úkolu dobrovolně přihlásil! Tvé hrůzu nahánějící poslání tě dovede až k doběla rozžhavenému jícnu sopky zvané Tesáky běsu. Nesmíš ztrácet čas!

      Tesáky běsu