Napůl příběh, napůl hry - ryzí dobrodružství! Máš všechny předpoklady k tomu, stát se hrdinou? Na cestě do prastarého města Salamonis za účelem zbohatnout si musíš zvolit, zda se přidáš k Silnorukým a budeš doprovázet kupecké karavany, křižující Alansií, nebo se vydáš studovat v proslulé Síni učení. Vstoupíš do Bu FonFenu, při pátrání po kotlíkovém bejlí, nebo zbavíš Důl krále Šalamouna záškodníků, kteří ho sužují? Přivedeš kardinála Zyna před soud, nebo se vydáš hledat roh černého jednorožce? A kdo je vlastně Chvějící se muž a co má společného se záhadou křičícího nebe? Je jen na tobě, abys odhalil všechna tajemství Salamonisu!
Steve Jackson Pořadí knih
Steve Jackson je americký herní designér, jehož výtvory zahrnují RPG hru GURPS a karetní hru Munchkin.






- 2024
- 2005
Tesáky běsu
- 180 stránek
- 7 hodin čtení
Oheň kamenných Strážců musí být znovu zapálen! Maličké Zamarrské království hlídá šestice mohutných kamenných draků. Jejich ohnivý dech však byl uhašen. Nyní Zamarru obléhá Ostragoth Ukrutný a jeho nekonečné hordy. Jejich cílem je zničit dvanáct čarodějů z Řádu mágů a rozšířit po celém Khulu zlo černokněžníka Jaxarta! Oheň Strážců musí být znovu zapálen, aby získali svou bývalou slávu – a právě Ty ses k tomuto úkolu dobrovolně přihlásil! Tvé hrůzu nahánějící poslání tě dovede až k doběla rozžhavenému jícnu sopky zvané Tesáky běsu. Nesmíš ztrácet čas!
- 2004
Upírova hrobka
- 176 stránek
- 7 hodin čtení
Jsi zkušený dobrodruh, který cestuje po ledových horách Mauristatie a hledá bohatství... avšak z toho, co nalezneš, ti tuhne krev v žilách. Náhodou objevíš děsivé tajemství místních vesničanů. Dokážeš je osvobodit od hrůzné tyranie krvežíznivého hraběte nebo se také staneš obětí strašlivého osudu?
- 2003
Brána zla
- 240 stránek
- 9 hodin čtení
Nikdo nikdy nevkročil do hustého lesa ležícího na západ od Mračných hor… až nyní. Tuto nehostinnou zalesněnou zemi zachvátila zlatá horečka a následky jsou strašlivé! Někdo vyrušil skryté síly zla, prastaré a smrtonosné, a celou oblast náhle ohrožují záhadné prehistorické obludy. Teď je na Tobě, proslulém a neohroženém dobrodruhovi, abys zničil toto prastaré zlo, než bude příliš pozdě.
- 2002
Dýky temnoty
- 224 stránek
- 8 hodin čtení
Ve starobylé zemi Kazan se hromadí temné síly. Pokud se nedostaneš k Velkému Trůnu včas, získá moc vražedný vezír Čingiz. Kdo ví, jaké zlo začne proudit z Kazanu, pokud budou jeho ďábelské plány úspěšné. Ale čas ubíhá. Musíš se střetnout s Čingizem, než bude příliš pozdě. Osud Kazanu je ve Tvých rukou.
- 2001
Nebeský lord
- 180 stránek
- 7 hodin čtení
L'Bastin, geniální genetik a zrádný správce Vaaxe, krále planety Ensulina, se rozhodl podrobit si vesmír s pomocí armády děsivých klonů - psohlavých Prefektů, dokonalých válečníků! Jedině osamocený agent může proniknout obranou opevněné L'BAstinovy planety Aarok; jen ten nejlepší voják ve vaší sluneční soustavě dokáže zvládnout takový úkol. Tím agentem jsi Ty - troufneš-li si!
- 2001
Zloděj duší
- 176 stránek
- 7 hodin čtení
Jméno Mordraneth zasévá strach do srdcí všech obyvatel Titanu. Nyní našel způsob, jak do světa vypustit magickou armádu strachu. Čaroděj Alsander byl unesen a ty ho musíš zachránit z Ostrova zoufalství. Ale dokážeš také vstoupit do Říše iluzí, střetnout se s Mordranethem a zachránit Titan?
- 2000
Půlnoční lupič
- 164 stránek
- 6 hodin čtení
Jsi adeptem zlodějské gildy v přístavu Blacksand. Dnešní noc tě čeká zkouška – vyvrcholení tvého tréninku. Tvým úkolem je najít a ukrást drahokam nesmírné ceny, Oko baziliška a dovednosti, kterým ses naučil, přitom budou prověřeny až do krajnosti! V temných uličkách a zákoutích tohoto zlověstného města tě čeká mnoho hrůz. Budeš schopen splnit svůj nebezpečný úkol? Než se rozední, musíš dokázat, co v tobě je…
- 2000
Celých šest let je město Vymorna obléháno… avšak již brzy padne pod náporem ohavného Ještěřího muže. Den po dni bojuješ po boku své válkou znavené matky, královny Perriel, ale nyní vás může zachránit jen boží pomoc. A potom se ti ve snu zjeví lord Terak. To Ty jsi byl vyvolen vyhledat zbraň, která pomůže tobě i tvému městu čelit temným silám. Tvá výprava bude plná nebezpečí, ale musíš uspět… Ty jsi jedinou nadějí Vymorny!
- 2000
Otroci propasti
- 166 stránek
- 6 hodin čtení
Město Kallamehr je bezbranné. Armáda je pryč, čelí invazi ze severu, ale teď se blíží další hrozba - další protivník z východu! Lady Carolina z Kallamehru povolává na pomoc Tebe, slavného dobrodruha. Dokážeš však pomoci? Dokážeš uchránit tuto pevnost Dobra proti vpádu nepřátelských hord? Nebo tento úkol přesahuje dokonce i tvé schopnosti? Budeš potřebovat svůj důvtip i meč fangthanské oceli, abys zabránil písčinám času pohltit město...