V mlhami zahaleném stínu minulosti, dávno před tím, než se začal měřit čas, existoval svět jménem Azeroth. Všechny možné magické bytosti po něm kráčely společně s lidmi a všichni žili v míru - dokud se mezi nimi neobjevili démoni a hrůza Plamenné legie a její vládce, lord Sargeras, temný pán chaosu. Nyní soupeří orkové, draci, goblini i trolové o nadvládu nad roztříštěnými královstvími. To je však jen část ohromných dějů, jež nakonec rozhodnou o osudu světa zvaného Warcraft. Strážci Tirisfalu - řada mistrů obdařených božskou mocí. Každý z nich musí celé věky bojovat svou tajnou a osamocenou válku proti Plamenné legii. Medivh byl od narození předurčen k tomu, aby se stal největším a nejmocnějším členem tohoto vznešeného řádu. Od samotného počátku však byla jeho duše poskvrněna temnotou, která zvrátila ve zlo síly, jež měly bojovat ve prospěch dobra. Medivh, zmítaný mezi dvěma světy, a jeho boj s vlastní zlobou se stanou osudem celého Azerothu. . . a navždy změní svět. Dotisk v roce 2011.
Jeff Grubb Knihy
Tento autor a herní designér přináší své jedinečné vyprávěcí schopnosti do světa literatury. Jeho práce jsou známé svým poutavým stylem a hloubkou.







Daleká budoucnost, 60 000 světelných let od planety Země. Nejednotná Konfederace terranských vyhnanců se ocitá uprostřed zuřící bitvy mezi záhadnými Protossy a nemilosrdným hejnem Zergů. Každá rasa usiluje o přežití ve válce, která otevírá úvodní kapitolu nejdůležitější části lidských dějin - nebo předpovídá její násilný a krvavý konec. Mike Liberty byl dobrý reportér... příliš dobrý. Díky jedné své reportáži byl odsunut na pozici válečného zpravodaje mezi mariňáky. Z relativně poklidné rutiny se však rázem dostává do centra nepředstavitelného válečného běsnění. Bojují lidé proti lidem, Protossové proti Zergům, Zergové proti lidem... Umírají celé planety. A Mike Liberty na své Křížové cestě odhaluje zrůdnou pravdu o pozadí tohoto válečného konfliktu...
Guild Wars. Duchové Ascalonu
- 256 stránek
- 9 hodin čtení
V zoufalé snaze ochránit svoji zemi před hordami bestiálních charrů zažehl král Adelbern všemocný Ničivý oheň, aby nájezdníky odrazil. Magie ale dokáže být dvousečným mečem – Oheň sežehl jak charry, tak lidi. Zatímco mrtvoly charrů stále doutnaly, Ascaloňané povstali z mrtvých, zuřivost jejich krále je totiž proměnila v duchy pověřené ochranou říše… navždy. Z kdysi mocného království zůstal jen strašidelný stín jeho původní slávy. O staletí později potomci Ascaloňanů, kteří utekli do Kryty, čelí ze všech stran obležení. Aby zachránila lidstvo, pokouší se královna Jennah uzavřít s nenáviděnými charry mír. Zbývá překonat poslední překážku. Charrské legie nepodepíší smlouvu o příměří, dokud se jim z ruin padlého Ascalonu nevrátí nejcennější relikvie, Khan-urův spár. Do děsivé, válkou rozervané země se pro Spár vydává družina dobrodruhů, každého přitom sužují vlastní démoni. Pokud artefakt nezískají, zanikne i veškerá naděje na mír mezi lidmi a charry – nemrtvý král vládnoucí Ascalonu se ho však nemíní vzdát a ne všichni si přejí mír!
In the heart of crime-ridden Hutt Space, a Jedi Scholar searches for justice. While trying to obtain the coordinates of a secret, peril-packed, but potentially beneficial trade route, a novice Jedi is killed—and the motive for his murder remains shrouded in mystery. Now his former Master, Jedi archivist Mander Zuma, wants answers, even as he fights to erase doubts about his own abilities as a Jedi. What Mander gets is immersion into the perilous underworld of the Hutts as he struggles to stay one step ahead in a game of smugglers, killers, and crime lords bent on total control.
WarCraft Archive
- 624 stránek
- 22 hodin čtení
This volume encompasses four original novels that reveal the rich backstory of the worldwide bestselling computer game--an essential omnibus for the millions of WarCraft game players. Includes "Day of the Dragon, Lord of the Clans, The Last Guardian" and "Blood and Honor."
Spell Compendium
- 285 stránek
- 10 hodin čtení
An important reference to the most popular spells in the Dungeons & Dragons(R) game. A must have at every D&D game table! "Spell Compendium" provides players and Dungeon Masters with quick access to the D&D spells they need most. Drawing from a treasure trove of sources, "Spell Compendium" is the one place to find spells that are referenced time and again: the best, most iconic, most popular, and most frequently used. This convenient reference introduces a new spell format that includes descriptive text.
3x Forgotten Realms - dárkový box
- 3 svazky
- 388 stránek
- 14 hodin čtení



